دانلود PAC-MAN 7.1.9 بازی پک من نقطه خور اندروید + مود

پک من یکی از بازی های به یادماندنی برای نسل دهه شصتی می باشد. نسخه کنسولی قدیمی PAC-MAN و هدایت نقطه خور معروف که در این راه ارواح خبیث همیشه مزاحم تان می شدند و لذت این که وقتی چراغ های نورانی را می گرفتید، می توانستید تلافی تعقیب کردن های روح ها را سرشان در آورید!

مجله آنلاین موبنا – حالا پک من توسط سازنده اصلی اش نامکو به اندروید وارد شده تا این بازی خاطره انگیز همیشه در جیب تان باشد.

لوگوی PAC-MAN
PAC-MAN

PAC-MAN نقطه خور قهار و تقابل با ارواح خبیث

نسخه بازسازی شده پک من برای موبایل های هوشمند کاملا به نسخه اصلی اش وفادار مانده و همه چیز یادآور نقطه خور شناخته شده همیشگی است. مطابق معمول همه نقطه ها را باید جمع کنید و از دست ارواح در بروید هر وقت چراغ های نورانی را بگیرید چند ثانیه وقت دارید تا شما این روح ها را تعقیب کرده و بگیرید.

روح صورتی نقطه خور مثل همیشه زبر و زرنگ

چنان که در نسخه قدیمی بازی هم دیده بودیم اینجا هم روح صورتی از بقیه باهوش تر از ۳ روح دیگر عمل می کند و در جایی که فکرش را نمی کنید شما را گیر می اندازد پس در تقابل با این یکی هشیارتر از سایرین باشید.

 

وقتی در نقطه خور، طمع کار دست تان می دهد

برای رکورد زدن غیر از جمع کردن نقطه ها و خوردن روح ها وقتی که چراغ گرفته اید و آنها به رنگ آبی پررنگ چشمک زن درآمده اند. همیشه وسوسه ای در مراحل وجود دارد که بعضی به آن بی توجه و بعضی به طمع آن خود را به کشتن می دهند.

آن هم چیزی نیست جز میوه ها، گیلاس، توت فرنگی یا موز فرقی نمی کند چه میوه ای باشد به طمع امتیاز این میوه گاهی بدجوری در دام ارواح می افتید طوری که از کرده خود پشیمان می شوید در نسخه موبایلی پک من هم باید به این نکته توجه کنید تا هوس خوردن میوه، خورده نشوید!

حالت های مختلف بازی PAC-MAN

قسمت کلاسیک برای کسانی است که می خواهند خاطره بازی کنند و چیز دیگری از نقطه خور انتظار ندارند بخش کلاسیک شبیه سازی کامل نسخه قدیم است. بخش دیگری در به عنوان تورنومنت وجود دارد که در هر یک از آنها چند مرحله مشخص شده را با تعداد محدود عمر باید پشت سر هم ببرید تا بتوانید جایزه و رتبه برتر آن را به دست آورید.

حالت بعدی به نام My Maze در بازی وجود دارد که در این حالت هر مرحله ای را که بخواهید بازی کنید باید تعدادی سکه خرج کنید تا آزاد شوند. تعداد سکه هایی که لازم است خرج کنید بسته به مرحله روند صعودی دارد.

صداگذاری و گرافیک: پک من موبایل، نماد یک بازی اصیل

موسیقی متن و صداگذاری بازی عینا شما را به یاد نسخه های اورجینال پک من می اندازد و در گرافیک، سازنده در دام سه بعدی کردن بازی های امروزی گرفتار نشده تا همه چیز تداعی کننده گذشته های نه چندان دور باشد.

نحوه کنترل بازی PAC-MAN

دو حالت برای کنترل نقطه خور در تنظیمات قابل انتخاب است یکی با جوی استیک  و دیگری با درگ کردن روی صفحه، سرعت هر کدام از این دو هم در سه حالت مختلف قابل تنظیم است.

کنترل با جوی استیک بر خلاف انتظار، توقعات را برآورده نمی کند و اگر کمی دیر بجنبید به راحتی طعمه ارواح خواهید شد. اوضاع در کنترل با درگ کردن کمی بهتر است هر چند در لحظات حساس بازی که روی ها از چند طرف شما را محاصره می کنند ضعف نحوه کنترل پک من بیشتر خودش را نشان می دهد. در کل می شود گفت کنترل بازی می توانست بهتر از این باشد.

 

تصاویر بازی:

دانلود آخرین نسحه بازی پک من  (بروزرسانی ۵ مرداد ۹۸) :

دانلود نسخه اصلی v7.1.9

دانلود نسخه مود v7.1.5

دانلود دکتر ماریو از گوگل پلی

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا