استانداردسازی کلیه امور مربوط به مراکز ۲۰۲۰

صدری گفت: با هدف استاندارد سازی و بهبود کیفیت پاسخگویی مراکز ۲۰۲۰، سازوکار پرداختی به پرسنل این مراکز از حقوق ثابت به ترکیب حقوق ثابت و متغیر تبدیل می‌شود.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا، سید مجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق خاطرنشان کرد: برای تمام کارکنان مراکز ۲۰۲۰، در صورت پاسخگویی بیشتر از حداقل تعداد تماس تعیین شده، به ازای هر تماس مبلغی به عنوان کارانه پرداخت می شود.

وی افزود: به منظور برآورده شدن اهداف و شاخص های مراکز تماس، جذب پاسخگو به صورت ساعتی نیز امکان پذیر است؛ یعنی برای افرادی که به صورت پاره وقت وساعتی تمایل به اشتغال دارند شامل گروه هایی مانند دانشجویان ، سربازان و… امکان همکاری و دریافت حقوق متناسب با تعداد پاسخگویی فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین تصریح کرد: با توجه ویژه به کارکنان مراکز ۲۰۲۰، اقدامات اضافه دیگری برای پرسنل برنامه ریزی شده است؛ به نحوی که برای کارکنانی که پاسخگویی قوی تر و بالاتر از میانگین استاندارد تعریف شده دارند، به ازای هر تماس، پاداش جداگانه ای در نظر گرفته می شود.

وی همچنین افزود: توجه به سرمایه انسانی وبه خصوص کارکنانی که در نزدیک ترین حوزه ارتباط با مشتریان و تعامل با آن ها قرار دارند، از مهمترین اولویت های مجموعه مخابرات ایران است.

صدری اضافه کرد: استانداردسازی وضعیت پاسخگویی وپرداخت پاداش و کارانه ویژه به کارکنان برتر در رفع دغدغه های کارکنان این مراکز موثر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا