محصولی برای طرفداران واکمن! (+تصاویر)

در این محصول یک آمپلی فایر اس-مستر اچ ایکس کار گذاشته شده که صدای بسیار باکیفیتی را ارائه می دهد آنهم با کمترین میزان نویز.

مجله آنلاین موبنا – اگر از طرفداران برند والکمن کمپانی سونی هستید، یک محصول فوق العاده با کیفیت به کاتالوگ فروش آنها اضافه شده است. این واکمن امروزی در ابعاد ۳.۱ در ۲ در ۳.۱ اینچ تولید شده و سنگینی آن نیز برابر با ۱۵۰ گرم است. در ساخت آن از آلومینیوم باکیفیت استفاده شده و طراحی زیبایی را به نمایش گذاشته است.

محصولی برای طرفداران واکمن! (+تصاویر)
در این محصول یک آمپلی فایر اس-مستر اچ ایکس کار گذاشته شده که صدای بسیار باکیفیتی را ارائه می دهد آنهم با کمترین میزان نویز.  یک خروجی ۳.۵ میلیمتری روی بدنه واکمن وجود دارد که در ترکیب با یک هدفون باکیفیت همین کمپانی توصیه شده است. البته این محصول دارای بلوتوث داخلی نیز است که می توانید از انواع هدفون های بی سیم استفاده کنید.

محصولی برای طرفداران واکمن! (+تصاویر)

نمایشگر تی اف تی ۳.۱ اینچی آن برای ارائه اطلاعات آلبوم ها و پخش کاربرد دارد. یک شیار میکرو اس دی نیز روی آن مشاهده می شود که می توانید حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی واکمن را افزایش دهید.

باتری داخلی آن با یکبار شارژ تا ۴۵ ساعت پخش موسیقی را تضمین می کند. واکمن سونی ان دبلیو-آ۵۵ سونی در صفحه آمازون برچسب قیمت ۲۳۹.۹۹ دلاری دارد.

محصولی برای طرفداران واکمن! (+تصاویر)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا