رامین پاشایی‌فام مدیرعامل اسبق بانک سپه و کارآفرین درگذشت

رامین پاشایی فام، از مدیران بانکی ایران پس از تحمل دوره‌ای بیماری در سن ۵۴ سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا، رامین پاشایی فام در دوره ریاست ولی‌الله سیف بر بانک مرکزی ایران یکی از چهره‌های تاثیر گذار در این بانک به شمار می‌رفت و مشاور سیف بود.
این مدیر اقتصادی ایرانی، متولد سال ۱۳۴۴ و دارای دکتری اقتصاد از دانشگاه تهران و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم تحقیقات تهران بود.
مرحوم پاشایی‌فام، از سال ۸۹ تا سال ۹۲ مدیر عاملی بانک سپه را عهده دار بوده و مدتی نیز به عضویت هیأت عامل بانک ایران و اروپا درآمده بود.
در سوابق اجرایی پاشایی‌فام، می‌توان به مدیر کلی دفتر امور بازرگانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، عضویت در شورای عالی بانک‌ها، عضویت در کمیسیون فرعی شورای پول و اعتبار، عضویت در شورای خرید (موضوع مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی)، مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد کلان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، عضویت در هیات مدیره بانک ملی، عضو هیات امنای پژوهشکده پولی و بانکی، عضویت در هیات امنای موسسه عالی بانکداری ایران، معاونت اقتصادی بانک مرکزی و عضو هیات مدیره بانک ایران و اروپا اشاره کرد.
مجله آنلاین موبنا، این مصیبت وارده را خدمت خانواده گرامی ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نماید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا