بازی در دنیای Q

بازی‎های دیجیتالی امروزه بخش مهمی از سرگرمی‎های ما را تشکیل می‏دهند. هرچند بازی‎های موبایلی محبوبیت زیادی پیدا کردند اما هنوز دنیای بازی‎هایی با گرافیک فوق‌العاده روی صفحه نمایش‎های بزرگ جایگاه خاص خود را دارد. کنسول‎های مختلف و حتی کامپیوترهای خانگی ما را به دنیای جادویی بازی‎هایی می‎برد که با گرافیک بسیار واقعی و گیم‎پلی روان، سرگرمی عالی برای اوقات فراغت ما محسوب می‏شوند.

مجله آنلاین موبنا – اما مهمترین عنصر در این بازی‎ها اندازه و کیفیت صفحه نمایش است. هرچه اندازه تصویری که می‎بینیم بزرگتر و کیفیت و رنگ‎های آن جذاب‎تر باشد، لذت ما از بازی هم بیشتر خواهد شد. تلویزیون‎های QLED سامسونگ دقیقا همان دنیای جادویی هستند که ما مدتها بود منتظرش بودیم.

 

انتظارتان را بالا ببرید

سری QLED‎های سامسونگ با استفاده از فناوری به نام کوانتوم دات، تصاویری فوق‌العاده با حجم رنگ ۱۰۰ درصدی را تولید می‏کنند. برای آنکه ببینیم حجم رنگ چه تاثیری در کیفیت تصویر دارد فرض کنید که در یک اتاق بسیار روشن مشغول بازی هستید. مسلما برای دیدن واضح‎تر تصویر مجبورید میزان نور تلویزیون را بالا ببرید. در تلویزیون‎های عادی این مسئله باعث می‏شود رنگ‏ها تغییر کنند، مثلا رنگ قرمز به سمت نارنجی متمایل می‏شود و رنگ سبز به سمت زرد.

اما در سری QLED سامسونگ شما میزان نور تلویزیون را در هر حدی که قرار دهید، رنگ تصویر با همان کیفیت اصلی و واقعی نمایش داده می‏شود. به این قابلیت حجم رنگ ۱۰۰ درصدی می‎گویند. پس شما چه در محیطی کم‎نور و چه در محیطی پرنور هوس بازی کنسولی به سرتان بزند، مطمئن خواهید بود که شرایط محیطی تاثیری در کیفیت تصویر بازی‎تان نخواهد داشت.

QLEDهای سامسونگ همچنین مجهز به فناوری به اسم پنل اولترا بلک (Ultra Black) هستند که میزان انعکاس نور محیط از صفحه تلویزیون را به حداقل می‏رساند. در نتیجه حتی در روشن‏ترین اتاق‏های خانه هم تصویر بازی را کاملا واضح خواهید دید.

بازی در دنیای Q

خداحافظ پیکسل سوختگی

یکی از مشکلات مهم مدل‎های معمولی در بازار تلویزیون، آسیب‎پذیری پیکسل‎های صفحه نمایشگر است. به این معنی که وقتی یک تصویر ثابت، مثلا نوار نشان دهنده میزان جان شخصیت اصلی بازی‎های اکشن یا جدول امتیاز و گل‌ها در بازی فوتبال، برای مدت طولانی نمایش داده می‏شود. حتی بعد از خارج شدن از آن بازی یا خاموش شدن تلویزیون هم آن تصویر بصورت مات روی صفحه باقی می‏ماند. به این مشکل پیکسل سوختگی می‎گویند.

اما در سری QLED به دلیل استفاده از فناوری ذرات کوانتوم دات،  و غیر ارگانیک بودن این ذرات، خطر پیکسل سوختگی تقریبا بصورت کامل برطرف شده است و شما می‏توانید با خیال راحت برای هر مدت زمان دلخواه به بازی ادامه دهید.

بازی در دنیای Q

 

هر بازی، در هر پلتفرم

وقتی یکی از تلویزیون‌های QLED سامسونگ را انتخاب می‌کنید، برای لذت بردن از بازی موردعلاقه‎تان محدود به هیچ پلتفرمی نخواهید بود. از انواع کنسول بازی و کامپیوتر خانگی و لپ‏تاپ، شما می‏توانید همه را به راحتی به تلویزیون متصل کرده و از بازی با بهترین کیفیت تصویر و ابعاد بزرگ لذت ببرید.

اما نکته مهم اینکه حتی می‏توانید بازی‎های موبایلی موردعلاقه‎تان را هم از آن صفحه کوچک موبایل خارج کرده و به صفحه بزرگ و جذاب تلویزیون بیاورید.  قابلیت Smart View در این سری از تلویزیون‏های سامسونگ به شما امکان می‏دهد گوشی خودتان را کاملا تبدیل به یک کنسول بازی کنید. برای این کار در صورتی که گوشی شما سامسونگ است در منوی نوتیفیکیشن ها ابتدا از طریق Smart View گوشی خود را به تلویزیون سامسونگ خود متصل کنید تا تصویر روی صفحه بزرگ برای شما نمایش داده شود. حالا بازی خود را اجرا کنید. در این حالت مثل هر کنسولی، تصویر بازی روی تلویزیون پخش شده و گوشی شما هم تبدیل به دسته بازی می‏شود تا راحت‎تر از بازی‎های موبایلی لذت ببرید. توجه داشته باشید که در صورتی که گوشی شما سامسونگ نیست نیاز است تا اپ Smart view یا Smart things را از اپ استور دانلود کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا