با برنامه EaseUS Data Recovery ریکاوری عکس های پاک شده عین آب خوردن شده!

همیشه سفر رفتن حاوی خاطرات زیبایی است که تا سال ها همه اهل خانواده دوست دارند آنها را مرور کنند. به سفر شمال رفته اید در کنار سواحل زیبای خزر عکس هایی گرفته اید چون کارت حافظه دوربین دیجیتال تان ظرفیت محدودی دارد عکس ها را از دوربین دیجتال به هارد اکسترنال خود منتقل کرده اید.

مجله آنلاین موبنا – در مسیر بازگشت به خانه یک دست انداز ناجور کار دست تان می دهد و هارد نازنین تان محکم کف ماشین می افتد با هراس آن را به لپ تاپ وصل می کنید در اثر ضربه اطلاعات هارد آسیب دیده و عکس ها پاک شده اند این یعنی همه خاطرات بر فنا رفته اند!

در این موقعیت افسوس خوردن فایده ای ندارد چرا که فایل ها را از روی دوربین هم کات کرده بودید. حالا چاره چیست؟ راهی برای بازگشت عکس های شمال هست؟

نرم افزار EaseUS Data Recovery برای ریکاوری اطلاعات

مثال سفر شمال برای هر کدام از ما ممکن است رخ دهد. پاک شدن اطلاعات در اثر ضربه خوردن اتفاق رایجی است به شرطی که آسیب فیزیکی نباشد می توان اطلاعات را ریکاوری کرد. برای این کار شما را با برنامه EaseUS Data Recovery که محصولی پرقدرت از شرکت EaseUS برای بازگردانی اطلاعات از بین رفته است، آشنا می کنیم.

همه هاردهای ضربه خورده با EaseUS Data Recovery ریکاوری می شوند؟

اشاره کردیم تا جایی که آسیب سخت افزاری نباشد بله می توانید دیتا را ریکاوری کنید. وقتی می بینید هارد آسیب فیزیکی دیده آن را باید به تعمیرگاه های تخصصی ببرید و از هیچ نرم افزار ریکاوری کاری ساخته نیست.

به غیر از عکس بقیه فایل ها هم قابل ریکاوری هستند؟

بله خوشبختانه نرم افزار EaseUS Data Recovery طیف وسیعی از فرمت ها را پشتیبانی می کند و چه عکس حذف شده باشد چه فیلم یا هر فایل دیگری با این برنامه می شود آن را بازگردانی نمود.

چرا بعضی از عکس ها بعد از ریکاوری باز نمی شوند؟

وقتی ریکاوری روی هارد خود انجام می دهید و فایل های حذف شده را بازگردانی می کنید ممکن است تعدادی از عکس ها یا دیگر فایل هایی که ریکاوری می شوند بعد از ریکاوری باز نشوند علت این مشکل خراب شدن خود فایل می باشد که آن هم به دلایل گوناگون مثل ریختن فایل جدید روی هارد بعد از پاک شدن است. پس سعی کنید وقتی هاردی آسیب دیده یا اطلاعاتش پاک شده روی آن چیز جدیدی نریزید تا عکس ها بعد از ریکاوری خراب نباشند.

مدت زمان ریکاوری هارد با EaseUS Data Recovery چقدر است؟

این موضوع به چند عامل بستگی دارد اولا حجم هارد ثانیا نوع و تعداد فایل هایی که مورد جستجو قرار می گیرند شاید قبلا نرم افزارهایی را تست کرده باشید که برای یک ریکاوری یک شبانه روز شما را معطل کنند و در انتها هم نتیجه مطلوبی به دست ندهند. اما در مورد برنامه EaseUS Data Recovery این چنین نیست این برنامه با سرعت بالا و به کمک الگوریتم های خاصی که در جستجوی دیتا به کار می گیرد، عملیات سرچ و ریکاوری را در زمان کمی نسبت به ابزارهای مشابه انجام می دهد.

آموزش ریکاوری عکس با  EaseUS Data Recovery

۱.به سایت رسمی EaseUS Data Recovery بروید. بر اساس سیستم عامل دستگاه خود نسخه مناسب را رایگان دریافت کنید.

با برنامه EaseUS Data Recovery ریکاوری عکس های پاک شده عین آب خوردن شده!

۲.درایوی که قرار است ریکاوری شود را انتخاب کرده و اسکن را کلیک کنید.

با برنامه EaseUS Data Recovery ریکاوری عکس های پاک شده عین آب خوردن شده!

۳.حین جستجو از منوی بالای برنامه روی دکمه Filter کلیک کنید و گزینه Graphics را انتخاب کنید تا فقط فایل های تصویری سرچ شوند.

با برنامه EaseUS Data Recovery ریکاوری عکس های پاک شده عین آب خوردن شده!

۴.وقتی جستجو تمام شد روی فایل های پیدا شده می توانید کلیک راست نموده و Preview را بزنید با این کار پیش نمایش عکس را می بینید. در پایان زدن دکمه آبی ریکاور، فایل را بازگردانی می کند.

با برنامه EaseUS Data Recovery ریکاوری عکس های پاک شده عین آب خوردن شده!

در پایان به خاطر داشته باشید همواره می توانید آخرین نسخه نرم افزار ریکاوری EaseUS Data Recovery را از طریق سایت شرکت EaseUS دریافت کنید و در حالت رایگان تا ۲ گیگابایت اطلاعات خود را بازگردانی کنید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا