اشتراک گذاری ۱۰۰ گیگابایت فایل با سرویس جدید دراپ باکس

دراپ باکس نسخه آزمایشی، سرویس جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار داده که به آنها امکان اشتراک‌گذاری ۱۰۰ گیگابایت فایل از طریق وب را می‌دهد.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش پایگاه اینترنتی «ZDNet»، سرویس جدید این شرکت ارائه‌کننده خدمات میزبانی پرونده در وب که دراپ باکس ترانسفر (Dropbox Transfer) نام دارد، بر اساس رونوشت‌برداری از فایل‌های منتخب کار می‌کند.

فرق Transfer با سرویس‌های دیگر دراپ باکس در این است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به جای فرستادن لینک فایل همگام سازی شده (synced) که سازنده می‌تواند بعداً آن را تغییر داده یا پاک کند، رونوشتی از فایل موردنظر خود را ارسال کنند.

اشتراک گذاری ۱۰۰ گیگابایت فایل با سرویس جدید دراپ باکس

این سرویس امکان ارسال فایل‌هایی تا سقف ۱۰۰ گیگابایت را به کاربران می‌دهد. وقتی فایل‌های موردنظر انتخاب شدند، سرویس Transfer لینکی می‌سازد که می‌توان آن را به هر کسی حتی افرادی که از دراپ باکس استفاده نمی‌کنند نیز فرستاد.

علاوه بر امکان تعیین تاریخ انقضا، کاربران می‌توانند برای فایل‌های ارسالی خود گذرواژه‌ای نیز انتخاب کنند که می‌توان در زمان دیگری آن را تغییر داده یا حذف کرد. این سرویس همچنین اطلاعاتی از قبیل زمان دانلود فایل ارسالی و تعداد دانلودها را نیز در اختیار فرستنده قرار می‌دهد.

به محض ارائه این سرویس، کاربران عادی، کاربران ویژه و حرفه‌ای به ترتیب امکان ارسال فایل‌هایی ۱۰۰ مگابایت، ۲ گیگابایت و ۱۰۰ گیگابایتی را در هربار انتقال خواهند داشت. تاریخ انقضای فایل‌های ارسالی توسط کاربران عادی و ویژه تا ۷ روز بوده و برای کاربران حرفه‌ای بین ۷، ۳۰ و ۹۰ روز متغیر است.

کاربران دراپ باکس هم اکنون می‌توانند با پیوستن به فهرست انتظار، به نسخه بتای این سرویس دسترسی پیدا کنند.

 منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا