دستبند هوشمند آنر سطح اکسیژن خون را می‌سنجد!

دستبند هوشمند جدید توسعه داده شده توسط شرکت چینی آنر قابلیت‌های جدیدی از جمله سنجش میزان اکسیژن در خون کاربران را در خود جای داده است.

مجله آنلاین موبنا – با توجه به آنکه در سال‌های اخیر شرکت‌های تولیدکننده موبایل و غول‌های تکنولوژی به فناوری‌های نوین و تولید محصولات و گجتهای هوشمند همچون ساعت هوشمند روی آورده‌اند، شرکت چینی آنر که یکی از بزرگترین زیر مجموعه‌های هواوی به شمار می‌آید، نیز در یک سال اخیر چند محصول مشابه و گجت هوشمند با قابلیت‌های جدید معرفی و به بازار عرضه کرده است.

اواخر تابستان سال گذشته بود که این شرکت از دست بند جدید با نمایشگر AMOLED و حسگر سنجش ضربان قلب رونمایی کرد که آنر بند ۴ نام داشت و بعد از آن به توسعه گجت های پوشیدنی محبوب و مشابه خود ادامه داد و حالا بر اساس گزارش‌های وب سایت gsmarena به نظر می‌رسد که دستبند آنر بند ۵ با قابلیت‌های جدید به خصوص در حوزه سلامتی و تناسب اندام در راه است.

طبق تصاویری که جورج ژائو، مدیرعامل شرکت آنر، به تازگی از محصول جدید این شرکت در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده است، می‌توان دریافت که یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این دستبند هوشمند ویژگی سنجش سطح اکسیژن در خون کاربران است. بدین ترتیب کاربران قادر خواهند بود به واسطه این گجت هوشمند بر میزان خستگی جسمی و کسالت روحی خود نظارت و مدیریت بیش‌تری داشته باشند و در صورت کاهش میزان اکسیژن خون و مشاهده آن از طریق دستبند هوشمند خود، به کار و فعالیت‌هایی همچون ورزش که اکسیژن خون آن‌ها را افزایش می‌دهد، بپردازند و اقدامات لازم را انجام دهند.

همانطور که می‌دانیم زمانی که سطح اکسیژن خون کاهش می‌یابد، فرد دچار سرگیجه شدید، خستگی و خواب آلودگی می‌شود که در حالت حاد آن می‌تواند تأثیرات منفی بر روی قلب و ریه داشته باشد.

تصاویر منتشر شده از دستبند آنر بند ۵ نشان می‌دهد که شباهت ظاهری زیادی به نسل پیشین خود دارد و تنها تفاوت‌های جزئی با آنر بند ۴ دارد.

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا