فروش۱۰ میلیون گوشی فقط در ۸۵ روز!

در چند سال گذشته محبوبیت محصولات برند هوآوی به خصوص گوشی‌های هوشمند این شرکت در بین کاربران دنیای فناوری بیشتر شده‌ و فروش اکثر محصولاتش در سطح جهانی به موفقیت قابل توجه‌ای دست یافته‌است.

مجله آنلاین موبنا – گوشی‌های هوشمند  قدرتمند خانواده P30 Huawei مانند سایر محصولات این شرکت با استقبال خوب کاربران مواجه شده است و در نتیجه شاهد ثبت رکورد کم‌نظیر فروش ده میلیون عددی در مدت ۸۵ روز برای گوشی‌های سری Huawei P30 هستیم. نسل پیشین پرچمداران سری P هوآوی یعنی P20 در مدت زمان طولانی‌تری به فروش ۱۰ میلیونی دست پیدا کردند و این موضوع نشان دهنده افزایش محبوبیت جهانی محصولات هوآوی است.

فروش10 میلیون گوشی فقط در 85 روز!

فروش ده میلیونی خانواده Huawei P30 در مدت ۸۵ روز یک رکورد جدید برای هوآوی به شمار می‌آید، زیرا این بالاترین رکورد فروش گوشی‌های هوشمند برند هوآوی در مدت زمان ۳ ماه است. این آمار نشان می‌دهد که تحریم‌های آمریکا تاثیر چندانی بر محبوبیت محصولات این شرکت در سطح جهانی نداشته  و تا انتهای ماه می سال جاری میلادی تعداد گوشی‌های عرضه شده توسط هوآوی در بازار جهانی به ۱۰۰ میلیون دستگاه می‌رسد. سال گذشته هوآوی در مدت زمان بیشتری به رقم ۱۰۰ میلیونی دست پیدا کرده بود.

فروش10 میلیون گوشی فقط در 85 روز!

گوشی هوشمند Huawei P30 Pro یکی از قدرتمندترین پرچمداران فعلی بازار موبایل محسوب می‌شوند، این دستگاه موفق به کسب نشان بهترین گوشی هوشمند در بخش جوایز سخت‌افزاری اروپا  شده است. یکی از نقاط قابل توجه پرچمدار Huawei P30 Pro، وجود لنز SuperSpectrum برای عکاسی با کیفیت بالا در محیط‌های تاریک و فناوری SuperZoom است که امکان زوم ۵ برابری اپتیکال و ۵۰ برابری دیجیتال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اما موفقیت‌های هوآوی به اینجا ختم نشده و این شرکت قدرتمند موفق به عرضه ۱۰۰ میلیون دستگاه با قابلیت شارژ سریع SuperCharge در سطح جهانی شده است که این دستگاه‌ها شامل گوشی‌های هوشمند، پاوربانک و شارژرهای سریع می‌شوند.

فروش10 میلیون گوشی فقط در 85 روز!

همچنین در این بین شاهد استقبال ویژه کاربران از ساعت هوشمند Watch GT هستیم که با ثبت رکورد فروش ۲ میلیونی از ابتدای عرضه در ماه اکتبر سال ۲۰۱۸، تبدیل به محبوب‌ترین ساعت هوشمند هوآوی شده است. بر اساس گزارش‌های موسسه IDC، هوآوی در سه ماهه ابتدایی سال جاری میلادی ۵ میلیون دستگاه ساعت هوشمند روانه بازار کرده است که شاهد رشد قابل توجه این محصولات نسبت به سال گذشته هستیم. در حال حاضر هوآوی در بین سه شرکت بزرگ تولید کننده ساعت‌های هوشمند قرار دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا