دانلود Cooking Fever 5.0.0 بازی رستوران داری اندروید + مود

بازی های سبک مدیریتی طرفداران خاص خود را دارند. در این بازی ها سرعت عمل حرف اول را می زند باید خیلی زود به همه امور رسیدگی کنید و در آن واحد بتوانید چندین کار را پیش ببرید.

مجله آنلاین موبنا – بازی Cooking Fever یکی از این بازی های مدیریتی برای اندروید است که در آن مدیریت تمام و کمال رستوران خود را بر عهده دارید.

دانلود Cooking Fever بازی رستوران داری اندروید-1
Cooking Fever

Cooking Fever رستوران داری روی دور تند

در بازی Cooking Fever هر چند مرحله در یک رستوران انجام می شود مثلا با یک فست فودی شروع می کنید در ادامه به رستوران هایی مثل غذای دریایی، غذای چینی، سوشی، شیرینی پزی و… قدم می گذارید. هر مجموعه رستوران غذاهای خاص خود را دارد و طبیعتا لازم است تدارک لازم برای همان جا را پیش بینی کنید.

در Cooking Fever نگذارید مشتری عصبانی شود

هر مشتری که وارد رستوران می شود خط سبزی کنارش وجود دارد که نشان دهنده میزان تحمل اوست قبل از این که گرسنگی به مشتری فشار آورده و طاقت او طاق شود سریع باید سفارش او را آماده کرده و تحویلش دهید.

مراقب باشید غذای تان نسوزد!

وقتی در رستوران سرتان شلوغ می شود همزمان با سرعت بالا باید هم جواب مشتری را بدهید هم سکه های دریافتی را جمع کنید و هم حواستان به این باشد که غذای روی اجاق نسوزد! دقت کنید که سوختن غذا امتیاز منفی برای تان دارد پس سعی کنید کار به جمله معروف «بازم غذام سوخت» نکشد!

زندگی روستایی را تجربه کنید: دانلود Township 6.7.0 بازی مزرعه‌داری اندروید

سفارش های مشتریان را جلو جلو حاضر کنید

وقتی در مراحل بازی جلوتر می روید کم کم اوضاع طوری می شود که مجبورید جلوتر از این که درخواست غذای به خصوصی بشود، پیش بینی مشتری های بعدی را هم بکنید و پیشاپیش مواد خام را روی اجاق بگذارید تا پخته شوند با این کار در مراحل شلوغ از پس حجم زیاد مشتریان می توانید برآیید.

وسایل آشپزخانه را ارتقا دهید وگرنه زورتان به مشتری ها نمی رسد!

جذابیت بازی آنجاست که به مرور باید وسایل آشپزخانه خود را ارتقا دهید وگرنه عملا در مراحل شکست می خورید. مثلا اگر یک ماهیتابه دارید آن را به دوتا و بعدا سه تا افزایش دهید تا همزمان تعداد غذای بیشتری بتوانید پخت کنید.

برای جمع کردن ستاره ها باید سریع و چابک باشید

اگر می خواهید هر مرحله را ببرید باید میزان مشخصی سکه با دادن غذا به مشتریان از آنها دریافت کنید تا خط ستاره های مرحله پر شود. حالا هر چقدر سریعتر به مردم خدمات رسانی کنید سکه های بیشتری هم به دست می آورید.

به همین نسبت زودتر به حد نصاب ستاره ها می رسید تا بتوانید مرحله را تمام کنید. پس لحظه ای غفلت نکنید و سعی کنید پشت سر هم یا کومبو مشتری راه بیندازید تا سکه بیشتری هم دریافت کنید.

اچیومنت ها را فراموش نکنید چرا که  سکه های زیادی انتنظارتان را می کشد

در هر مرحله بسته به سرعتی که دارید ممکن است اچیومنت های جدیدی را کسب کنید. این اچیومنت ها به شما سکه جایزه می دهند پس همیشه حواستان باشد بخشی که با آیکون «کاپ» مشخص شده است را چک کنید تا سکه هایی را که برده اید دریافت نمایید.

بهبود فضای رستوران با خرید وسایل جانبی

اشاره کردیم بین مراحل یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که وسایل آشپزخانه را ارتقا دهید. غیر از این اما شما می توانید برای ظاهر رستوران خود هم وسایلی تهیه کنید که هر کدام به نوعی در مرحله ها به نفع تان تمام خواهند شد مثلا قرار دادن تلویزیون در رستوران باعث می شود تحمل مشتری بیشتر از قبل گردد.

مدیریت شهر ایرانی یعنی این: معرفی و دانلود بازی ایرانی پرسیتی

تصاویر بازی:

دانلود بازی  (بروز رسانی تیر ۹۸) :

دانلود Soccer Stars نسخه اصلی v5.0.0

دانلود Soccer Stars نسخه مود v5.0.0

دانلود Cooking Fever از گوگل پلی
Cooking Fever
 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا