دانلود OfficeSuite 10.6.20192 آفیس سوئیت اندروید

امروز قصد داریم محبوب ترین و بهترین برنامه ی آفیس اندرویدی که تا کنون بیش از ۱۰۰ میلیون بار در Google Play دانلود شده است را برای شما معرفی کنیم ، این برنامه تاکنون از سوی شرکت های بزرگی همانند Sony, Amazon, Acer, Alcatel, Toshiba, Sharp, YotaPhone و … تحسین شده است و جوایز بزرگی را کسب کرده است.این برنامه ی فوق العاده OfficeSuite نام دارد.

مجله آنلاین موبنا – با استفاده از آن می توانید به راحتی فایل های ورد ، اکسل ، پاورپوینت و … را مشاهده، ویرایش، و ایجادکنید و حتی آن ها را به پی دی اف تبدیل نمایید. یکی از ویژگی های خوبی که این برنامه دارد و آن را از سایر برنامه های مشابه متمایز می کند امکان ویرایش فایل ها می باشد که با استفاده از این قابلیت می توانید فایل مورد نظر خود را حتی بر روی گوشی خود ویرایش نمایید.

رمزگذاری روی فایل و امکان جستجو در OfficeSuite

این برنامه قابلیت های امنیتی خوبی را نیز در اختیار شما قرار می دهد به طوری که می توانید بر روی فایل های خود رمز بگذارید و تنها خودتان قادر باشید از این فایل ها استفاده نمایید.یکی دیگر از قابلیت های کلیدی برنامه آفیس سوئیت امکان جستجوی فایل ها می باشد. با استفاده از این قابلیت به راحتی قادر خواهید بود فایل هایی را که از محل آن ها در گوشی خود مطلع نیستید پیدا کنید و به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید.

ویژگی ها:

  • ارتباط یکپارچه بین کامپیوتر و گوشی با استفاده از رابط کاربری برنامه
  • سازگاری کامل با فرمت های مایکروسافت از جمله DOC، DOCX، DOCM، XLS، XLSX، XLSM، PPT، PPTX، PPS، PPSX، PPTM، .PPSM
  • پشتیبانی از فایل های PDF و قابلیت های همچون تبدیل سایر فرمت ها به PDF.
  • دارای قابلیت جستجوی فایل های پشتیبانی شده
  • اشتراک گذاری فایل ها از طریق سرویس های ابری مانند  Dropbox، Google Drive، و… ، همچنین امکان اشتراک گذاری از طریق ایمیل، بلوتوث و Wi-Fi direct .
  • امکان رمز گذاری روی فایل های مختلف
  • امکان ویرایش فایل های مختلف

نسخه رسمی ورد را هم بگیرید: دانلود Microsoft Word ورد برای اندروید

تصاویر:

دانلود آفیس سوئیت اندروید (بروز رسانی تیر ۹۸) :

دانلود OfficeSuite نسخه v10.6.20192

دانلود OfficeSuite از گوگلی
OfficeSuite
 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا