۴۰ سال با واکمن! (+تصاویر)

سونی به منظور بزرگداشت چهلمین سالگرد تولید واکمن، نمایشگاهی را در توکیو ترتیب داد. در این نمایشگاه سونی حدود ۲۳۰ مدل واکمن که طی دهه های گذشته تولید شده اند را به نمایش گذاشت.

مجله آنلاین موبنا – در سال ۱۹۷۹ بود که کمپانی موفق سونی از یک محصول انقلابی به نام واکمن رونمایی کرد. امکان گوش دادن به موسیقی با کیفیت در هر مکان و هر زمان هدیه ای بود که سونی به دوستداران موسیقی داد و البته گردش مالی چشمگیری را نیز برای این بخش از محصولات خود تضمین کرد.

40 سال با واکمن! (+تصاویر)

سونی به منظور بزرگداشت چهلمین سالگرد تولید واکمن، نمایشگاهی را در توکیو  ترتیب داد. در این نمایشگاه سونی حدود ۲۳۰ مدل واکمن که طی دهه های گذشته تولید شده اند را به نمایش گذاشت. بعدها برند واکمن برای ام‌پی‌تری پلیر، تلفن همراه ساخته‌شده توسط شرکت سونی اریکسون یا همان سری W استفاده شد.

40 سال با واکمن! (+تصاویر)

باید گفت هرچند در دوران کنونی و با حضور تلفن های هوشمند دیگر محلی برای تولید واکمن وجود ندارد اما این محصول سونی زمینه ساز شکل گیری مفاهیم و محصولات زیادی در بازار فناوری بوده و از این جهت قابل احترام است.

40 سال با واکمن! (+تصاویر)

واکمن های ابتدایی فاقد امکان ضبط صدا بودند، ولی دو جک هدفون داشتند تا دو نفر همزمان بتوانند به یک موسیقی گوش کنند. بعدها و با گسترش استفاده از کامپکت دیسک ها، واکمن ها به جای نوارکاست قادر به پخش سی دی بودند و میلیون ها دستگاه از آنها در سراسر جهان به فروش رفت.

40 سال با واکمن! (+تصاویر)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا