دانلود Color Bump 3D 1.2.2 بازی کالر بامپ – راه توپ را باز کنید

گاهی یک ایده ساده می تواند یک بازی موبایل را جذاب و اعتیادآور کرده و شما را ساعت ها مشغول خود سازد.

مجله آنلاین موبنا – بازی Color Bump 3D ایده به ظاهر ساده ای دارد اما زمانی که وارد جزئیات می شوید و سعی در رد کردن مراحل دارید متوجه پیچیدگی ماجرا در عین سادگی می شوید!

Color Bump 3D کالر بامپ اندروید
بازی Color Bump 3D

باز کردن مسیر گوی در Color Bump 3D

روند گیم پلی کالربامپ ۳D به این صورت است که گوی سفید رنگی را کنترل می کنید. این گوی را در مسیر حرکت طوری باید هدایت کنید که ضمن باز کردن راه خودش به اشیای غیر هم رنگش برخورد نکند.

کالر بامپ چندان آسان هم نیست!

شاید مراحل اولیه را به راحتی طی کنید و پیش خود بگویید چه بازی ساده ای و بخواهید از آن عبور کنید. اما باید بدانید که در کالر بامپ هر چه جلوتر می روید چالش مسیر ها سخت می شود.

اشیای ثابت به اشیای متحرک تبدیل می شوند و حتی در طول مسیر با عبور از دروازه هایی رنگی، رنگ گوی تغییر می کند در این صورت باید گوی را فقط از مسیر هم رنگ جدید خودش عبور دهید و همین کار را سخت تر می کند.

 

اشیای هم رنگ را سپر خود کنید

وقتی از مراحل نسبتا آسان اولیه عبور کنید کم کم به مراحلی می رسید که با روش معمول نمی توان آنها را به پایان رساند. گاهی لازم می شود شکل هم رنگ خود را مانند سپر در جلوی گوی مثل سپر حرکت داده و هدایت کنید تا بتوانید از لا به لای انبوه شکل های غیر هم رنگ رد شوید.

در چهار جهت  حرکت کنید و مراقب لبه های پرتگاه باشید

کنترل گوی در بازی به صورت دو بعدی در ۴ جهت قابل انجام می باشد در عین حال که سعی می کنید با حرکت درست در زمان درست خود را در مسیر هم رنگ ها نگه دارید مواظب لبه های مسیر و چاله های موجود در آن هم باشید تا به درون شان سقوط نکنید.

 

سرعت عمل در کنترل بازی

داشتن سرعت واکنش بالا در بازی Color Bump 3D از اهمیت بالایی برخوردار است چون مسیر ها مدام تغییر می کنند و بعضا مسیر حرکت اشیای متحرک را به سرعت نمی توان پیش بینی کرد و اگر کمی دیر بجنبید به غیر هم رنگ ها برخورد خواهید کرد.

منوی ساده و بی آلایش

وقتی بازی را برای اولین بار اجرا می کنید بر خلاف بسیاری بازی های مشابه خبری از منوهای شلوغ و پر زرق و برق نیست، می بینید که خیلی زود بازی شروع می شود کافیست گوی را از جای خود حرکت دهید تا اولین مرحله شروع شود.

تصاویر بازی Color Bump 3D

دانلود آخرین نسخه Color Bump 3D (بروزرسانی تیر ۹۸)

دانلود نسخه ۱.۲.۲ با لینک مستقیم

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا