پیکو هوم؛ درباره هوایی که تنفس می کنیم! (+فیلم/تصاویر)

پیکو با استفاده از یو اس بی تایپ –سی می تواند به پاوربانک، تلفن هوشمند یا شارژر دیواری متصل و انرژی لازم برای فعالیت خود را فراهم کند.

مجله آنلاین موبنا – اگر درباره کیفیت هوای تنفسی خود در منزل نگرانی دارید و به دنبال راهکاری برای سنجش میزان آلودگی هوا بطور شخصی هستید، می توانیم یک گجت بسیار مفید را به شما معرفی کنیم!

پیکو هوم؛ درباره هوایی که تنفس می کنیم! (+فیلم/تصاویر)

پیکو هوم در واقع یک حجم کوچک در اندازه ساعت رومیزی بسیار ظریفی است که اندازه هر ضلع آن ۴۸ میلیمتر و وزن آن برابر با ۵۰ گرم است. پیکو با توجه به سنسورهای داخلی می تواند در لحظه کیفیت هوای منزل کاربر خود را گزارش کند.

پیکو هوم؛ درباره هوایی که تنفس می کنیم! (+فیلم/تصاویر)

کار دستگاه با فشردن دکمه ای که در مرکز آن قرار گرفته، شروع می شود و البته پیش از این باید پیکو را با استفاده از کابل یو اس بی به منبع تغذیه مثلا همین تلفن هوشمند متصل و سپس با استفاده از وای فای یا بلوتوث از اپلیکیشن آن استفاده کنید زیرا نمایشگر تلفن هوشمند شما تبدیل به نمایشگر پیکو هوم می شود تا اطلاعات مربوط به کیفیت هوا را گزارش کند. حتی می توانید هنگامی که خارج از منزل هستید نیز دستگاه را فعال کرده و از کیفیت هوای محیط مطلع شوید. این محصول با الکسای آمازون و گوگل هوم هماهنگ است و می توانید آنرا با سایر گجت های هوشمند خانگی نیز هماهنگ کنید. بدین ترتیب زمانی که کیفیت هوای منزل یا میزان رطوبت در وضعیت هشدار باشد، گجت های همکار مانند بخور هوشمند یا سیستم تهویه مطبوع به طور اتوماتیک وارد چرخه پاکسازی هوای خانه می شوند.

 

 

پیکو با استفاده از یو اس بی تایپ –سی  می تواند به پاوربانک، تلفن هوشمند یا شارژر دیواری متصل و انرژی لازم برای فعالیت خود را فراهم کند.

پیکو هوم؛ درباره هوایی که تنفس می کنیم! (+فیلم/تصاویر)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا