مشاهده شلوغی اتوبوس با گوگل مپس

آپدیت جدید «گوگل مپس» میزان شلوغی قطار شهری، مترو و اتوبوس را پیش بینی می کند. این ویژگی با توجه به اطلاعات جمع آوری شده از کاربران به روز می شود.

مجله آنلاین موبنا – اپلیکیشن «گوگل مپس» اکنون با آپدیت جدید خود می تواند میزان شلوغی اتوبوس یا قطار مترو را پیش بینی کند.
هنگامیکه فرد مقصد خود را در این اپلیکیشن جستجو می کند پیش بینی میزان شلوغی این وسایل نقلیه عمومی نیز در آن ظاهر می شود. این ویژگی با توجه به اطلاعات و رتبه بندی کاربران دیگر به روز می شود. بنابراین حتی ممکن است هنگامیکه کاربر در حال تردد با این وسایل نقلیه است، اپلیکیشن درباره میزان شلوغی اتوبوس، مترو یا قطار شهری از او سوالاتی بپرسد.
تیم پشتیبانی گوگل مپس در یک پست وبلاگی نوشته اند: هیچ چیزی بدتر از آن نیست که در آب و هوای گرم در یک وسیله نقلیه عمومی شلوغ گیر بیفتید. ما قابلیت پیش بینی میزان شلوغی حمل و نقل را ارائه کردیم تا کابران بتوانند میزان جمعیت حاضر در یک اتوبوس، قطار یا مترو را رصد کنند. به این ترتیب کاربر می تواند با اطلاع از میزان شلوغی وسایل نقلیه عمومی درباره مسیر خود تصمیم بگیرد.
علاوه بر آن در جدیدترین آپدیت های این اپلیکیشن کاربران می توانند به اطلاعات میزان ترافیک و مدت زمان دیرکرد قطار یا اتوبوس نیز دسترسی یابند. علاوه بر آن مدت زمان دقیق سفر با توجه به شرایط ترافیکی در مسیر مشخص می شود.

 منبع: مهر 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا