باد ما را نخواهد برد

شروع فصل گرما آغاز داستان هر ساله راه‌اندازی کولرها برای در امان ماندن از هوای داغ و پرحرارت تابستان است.

مجله آنلاین موبنا – داستانی که برای هر خانواده‌ای متفاوت است، بعضی از آنها به مانند هر سال به پشت بام می‌روند تا کولر آبی خود را راست و ریس کنند، بخشی دیگر سرویس کولر گازی را انجام می دهند و برخی هم به فکر تعویض یا خرید کولر جدید هستند تا تابستانی خنک و دلچسب را در خانه‌شان تجربه کنند.

در هر کجای این داستان که باشید بد نیست با قابلیت‌ کولرهای گازی سری اسپلیت آشنا شوید. در واقع با توجه به شرایط جغرافیایی و زیستی کنونی که پدیده‌ای همچون کم‌آبی و خشکسالی هر سال جدی‌تر از قبل می‌شود، کولرهای آبی کمترین کارآیی و توجیه اقتصادی را دارند.

کولرهای گازی سری اسپلیت یا دیواری با وجود کاهش مصرف انرژی، عملکردی قدرتمند در خنک‌کردن خانه‌ها به جا می‌گذارند. شرکت سامسونگ که از دهه‌ها قبل انواع مدل‌های صنعتی و خانگی این دستگاه‌ها را عرضه کرده است سال گذشته نسل جدید کولرهای گازی اسپلیت خود را با تجهیز به اولین کمپرسور ۸ قطبی دیجیتال اینورتر جهان و فناوری «ویندفری» طراحی و روانه بازار کرد. فناوری سرمایش بدون باد یا ویندفری با ورود خود به دنیای کولرهای گازی خانگی نقطه عطف بزرگی را رقم زدند.

باد ما را نخواهد برد

دروازه ۲۱ هزارتایی

 

یکی از مهم‌ترین معیارهای تعیین کننده در زمان انتخاب و خرید کولر قدرت خنک‌کنندگی آن است. به همین دلیل در زمان خرید یک کولر گازی می‌بایست شرایطی همچون مساحت خانه، نوع ساختمان، شرایط جغرافیایی شهر و…  را در نظر بگیرید تا دستگاهی متناسب با نیاز خود به خانه بیاورید. عدم توجه به این موضوع می‌تواند مشکلاتی همچون گرمای همیشگی اتاق‌های خانه و یا سرمای بیش از حد را به وجود بیاورد. وزش مداوم باد سرد یکی از مشکلات معمول کولرهای گازی است که بسیاری را مجبور می‌کند تا پس از گذشت مدتی دستگاه را خاموش کنند و از شر باد مستقیم و آزادهنده‌ کولر در امان بمانند.

این مشکل در نسل جدید کولرهای گازی ویندفری سامسونگ به شکل خلاقانه‌ای حل شده است. در این محصولات با الهام از اسپیکرها و روش انتشار امواج صدا روی بدنه ویندفری ۲۱ هزار منفذ ریز تعبیه شده تا هوای خنک کاملا آرام اما پیوسته در سرتاسر خانه جاری شود. با این راهکار بدون اینکه سرمایی احساس کنید هوایی مطبوع و دلپذیر در خانه خواهید داشت. کولرهای گازی ویندفری سامسونگ خنک‌سازی خانه را در دو مرحله انجام می‌دهند، در این دستگاه‌ها ابتدا حالت خنک‌کنندگی عادی (normal cooling mode) فعال می‌شود تا هوای خانه به دمای مطلوب برسد و پس از آن با حالت ویندفری برای خنک‌کنندگی آرام و بدون‌ بادهای مستقیم و ناخوشایند ادامه پیدا می‌کند.

علاوه بر این کولرهای گازی ویندفری سامسونگ از حالت سرمایش سریع (Fast Cooling)  بهره می‌برد که کار خنک‌سازی محیط را ۴۳ درصد سریعتر از مدل‌های مشابه انجام می‌دهد.

باد ما را نخواهد برد

سه راه‌حل برای یک مساله

 

هوای خانه‌ها معمولا حامل انبوهی از ذرات و گردوغبارهای ریز و درشت معلقی است که برای دستگاه تنفسی اعضای خانواده به خصوص کودکان سم خطرناکی محسوب می‌شود. در نسل جدید کولرهای گازی سامسونگ سه راهکار برای داشتن هوایی سالم و عاری از آلودگی در خانه‌ها پیش‌بینی شده است. اولین آن فیلتر فوق عریض PM2.5 است که با پوشش ۱۰۰ درصدی هوای ورودی قادر است ۹۹ درصد ذرات و گردوغبارهای کوچک و بزرگ و مواد حساسیت‌زا را از هوا بگیرد. علاوه بر گردوغبارهای هوا برای از بین بردن باکتری‌ها هم قابلیت «دکتر ویروس» بکار گرفته شده است. دکتر ویروس با کاهش ۹۹ درصدی مواد آلوده تضمین کننده هوایی سالم در ساختمان‌هاست.

به این دو می‌بایست «فیلتر آسان پیشرفته» را هم اضافه کرد. این فیلتر به گونه‌ای طراحی شده که اعضای خانواده بتواند خیلی راحت آن را باز کنند و با کمک جارو برقی، برس‌های نرم و یا آب و مواد شوینده آنها را پاک و تمیز کنند.

باد ما را نخواهد برد

اولین هشت قطبی

 

نسل جدید کولرهای گازی ویندفری سامسونگ از موهبت داشتن اولین کمپرسور ۸ قطبی دیجیتال اینورتر در جهان برخوردار هستند. این کمپرسورها به کمک طراحی منحصر به فرد خود میزان مصرف انرژی را تا ۶۸ درصد کاهش می‌دهند. در این سری از کولرها دیگر خبری از روشن‌ و خاموش شدن‌های پیاپی دستگاه نیست و تنظیم دمای خانه سریع‌تر و هوشمندانه‌تر از همیشه صورت می‌گیرد. به حداقل رسیدن مصرف برق در کولرهای گازی سامسونگ کمک کرده تا علاوه بر کاهش‌ هزینه‌های خانواده‌ها، محصولی دوستدار و سازگار با محیط زیست در خانه‌ داشته باشید.

فهرست قابلیت‌های کولر گازی ویندفری با ویژگی‌هایی همچون طراحی زیبای پنل، عملکرد کم‌صدا، حالت Good Sleep برای راحتی در زمان خواب، کنترل و مدیریت هوشمند از طریقWi-Fi حتی خارج از خانه کامل می‌شود. قابلیت‌هایی که در نهایت آسودگی و راحتی بیشتر در فصل گرما را به همراه بازدهی بالای اقتصادی را به کاربران خود هدیه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا