جان سخت دخترانه! (+فیلم/تصاویر)

می توانید عمق ماجراجویی های آبی خود را با این محصول تا عمق ۱۰ متری و به مدت ۶۰ دقیقه افزایش دهید.

مجله آنلاین موبنا – اگر از ظاهر یکنواخت دوربین های عکاسی خسته شده اید و دنبال طرح و رنگ هستید، کمپانی مطرح نیکون یک محصول مناسب برایتان دارد. البته دوربین های رنگی و طرح دار در بازار کم نیستند اما معمولا فاقد کیفیت مناسب هستند ولی نیکون با سال ها تجربه، می تواند یک انتخاب مطمئن باشد.

 

 

کول پیکس دبلیو۱۵۰ در اندازه ۲.۶ در ۱.۵ در ۴.۳ اینچ با سنگینی ۱۷۵ گرم ارائه شده است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این محصول دقیقا طراحی کلاسیک خانواده دبلیو نیکون را در یک لباس رنگی جذاب و تابستانی همراه خود دارد.

جان سخت دخترانه! (+فیلم/تصاویر)

این محصول مجهز به سنسور سی ماس ۱۳.۲ مگاپیکسلی و زوم اپتیکال ۳ اکس است. نیکون لنز نیکور با دیافراگم  f/3.3-5.9 را برای این دوربین خوش آب رو رنگ انتخاب کرده است  ایزو آن بین ۱۶۰۰-۱۲۵ قابل تنظیم است. با این دوربین می توانید ویدئوهای ۱۰۸۰p را ثبت کنید و البته نگرانی برای ماجراجویی در طبیعت نیز نداشته باشید زیرا محصولی در دست دارید که دارای استاندارIPX8 است و در برابر آب مقاومت دارد. حتی می توانید عمق ماجراجویی های آبی خود را با این محصول تا عمق ۱۰ متری و به مدت ۶۰ دقیقه افزایش دهید. هرچند این دوربین ظاهری دخترانه دارد اما یک جان سخت تمام عیار است زیرا از استاندارد نظامی  MIL-STD-810G  نیز پشتیبانی می کند و در برابر ضربه مقاوم است.

جان سخت دخترانه! (+فیلم/تصاویر)

این دوربین با استفاده از وای فای و بلوتوث امکان برقراری ارتباط با تلفن هوشمند و تبلت را دارد. کول پیکس دبلیو۱۵۰ در صفحه آمازون با رنگ های آبی و سفید که فاقد طراحی گلدار هستند و رنگی صورتی گلدار با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار عرضه شده است.

جان سخت دخترانه! (+فیلم/تصاویر)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا