هدفونی برای تمام فصول! (+تصاویر)

یک ویژگی مهم دیگر در این مدل از اوانتری تک گوشی بودن هدفون برای تمامی استفاده ها است.

مجله آنلاین موبنا – اوانتری تی دبلیو اس۱۰۹ یکی هدفون جمع و جور با قابلیت های مناسب جهت استفاده در خارج از منزل است. این محصول ۱۱ گرمی در ابعاد ۲۳ در ۳۵ در ۵۵ میلیمتر تولید شده و طراحی کاملا ارگونومیک دارد. اگر تا پیش از این دائما با مشکل افتادن هدفون از گوش مواجه بوده اید طراحی مناسب اوانتری خیال شما را از این بابت کاملا راحت کرده است.

هدفونی برای تمام فصول! (+تصاویر)

این محصول از استاندارد آیی پی اکس۵ پشتیبانی می کند بنابراین در برابر قطرات آب مقاوم است که این ویژگی یک امتیاز برای استفاده در ماجراجویی هایی مانند طبیعت نوردی در هوای بارانی خواهد بود. باتری آن با یکبار شارژ کامل تا ۳ ساعت در وضعیت پخش موسیقی و ۶۰ ساعت در وضعیت استندبای دوام می آورد.

هدفونی برای تمام فصول! (+تصاویر)

یک ویژگی مهم دیگر در این مدل از اوانتری تک گوشی بودن هدفون برای تمامی استفاده ها است. به عبارت دیگر وقتی می خواهید موسیقی گوش دهید فقط هدفون سمت راست را باید در گوش قرار دهید که همچنین برای مکالمه تلفنی نیز کاربرد دارد اما اگر بخواهید آنچه را که گوش می کنید با شخص دیگر به اشتراک بگذارید کافی است هدفون دوم یا تکه سمت چپ را به وی بدهید تا از اشتراک موسیقی هر دو لذت برده باشید. استفاده از یک هدفون اهمیت بالایی در پیشگیری از سوانحی مانند تصادفات رانندگی دارد زیرا کاربر هدفون با یک گوش خود که آزاد است در جریان رویدادهای محیطی قرار می گیرد.

این محصول در صفحه آماوزن ۴۹.۹۹ دلار قیمت دارد.

هدفونی برای تمام فصول! (+تصاویر)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا