پنج بازی مسابقه ای برتر زیر ۵۰ مگابایت اندرویدی

تو چند سال اخیر، سیستم عامل اندروید به عنوان یک پلتفرم بازی رشد خیلی زیادی داشته ولی البته هیچوقت به پای کنسول یا رایانه شخصی نمیرسه.

مجله آنلاین موبنا – اما بعضی از مردم هم هستن که فقط دوست دارن بازی های سبک رو تو گوشی هاشون داشته باشن. بعضی دیگه هم مجبورن که اینکارو بکنن، چون یه اسمارت فون ضعیف و ارزون قیمت دارن. یادتون باشه که تو دنیا دستگاه هایی هم هستند که ۳۰ دلار یا حتی کمتر قیمت دارند. حالا من تو این مقاله میخوام پنج تا از بازی های مسابقه ای کمتر از ۵۰ مگابایت رو بهتون معرفی کنیم. بازی هایی که با وجود سبک بودن و داشتن گرافیکی ابتدایی، گاهی میتونن ساعت ها سرگرمتون کنن.

Real Bike Racing

پنج بازی مسابقه ای برتر زیر 50 مگابایت اندرویدی
Real Bike Racing
موتور را روشن کنید، سوخت را پر کنید و هیجان راندن یک هیولای ۲۰۰ اسب بخاری را تجربه کنید. شانه به شانه برترین موتور سواران دنیا رقابت کنید تا به کاپ قهرمانی جهان دست پیدا کنید. حالا برای یک مسابقه پر از آدرنالین و اکشن آماده بشین تا به پیروزی برسین.

دانلود مستقیم Real Bike Racing

حجم بازی Real Bike Racing حدود ۲۰ مگابایته و این یعنی کمتر از نصف ۵۰ مگابایت. اینکه این بازی بیشتر از ۵۰ میلیون بار تو Play Store دانلود شده و باز هم امتیازش ۴.۴ ستاره ست، نشون میده که با یه بازی خوب و محبوب طرف هستیم.

به عنوان یه بازی سبک، گرافیک اصلا ناامیدتون نمیکنه. البته که شبیه Moto GP2 نیست، ولی یادتون باشه این بازی زیر ۲۵ مگابایته. بهم اعتماد کنین، اگه این بازی رو دانلود کنید، پشیمون نمیشین و حتما عاشقش میشین.

گیم پلی خود بازی، خیلی جالب و جذابه. جذابه چون بعد از اینکه چند مرحله از بازی رو گذروندین، رقابت به حدی حساس میشه که نمیتونین ازش دست بکشین. نکته جالب این بازی اینه که از اگه هدست واقعیت مجازی داشته باشین، میتونین این بازی رو باهاش انجام بدین. بیشتر از ۱۰ موتور مسابقه ای هم تو بازی هست که میتونین قفلشو باز کنین و ازشون لذت ببرین. کنترل ها هم با لمس کار میکنن.

City Racing 3D

پنج بازی مسابقه ای برتر زیر 50 مگابایت اندرویدی
City Racing 3D
رانندگی سریع را به گونه ای متفاوت تجربه کنید! یک بازی کاملاً سبک با قابلیت رقابت چند نفره! در خیابان ها رقابت کنید و پادشاه مسابقات خیابانی باشید!

دانلود مستقیم City Racing 3D

اگر بیشتر به ماشین های مسابقه ای علاق دارین، احتمالا City Racing 3D همونیه که دنبالش میگردین. این بازی دقیقا زیر ۵۰ مگابایت نیست ولی حجمش حدودای ۵۰ مگابایت میشه. این بازی بیشتر از ۵۰ میلیون بار دانلود شده و تونسته امتیاز ۴.۶ رو هم کسب کنه. با دو برابر شدن حجم بازی نسبت به Real Bike Racing، گرافیک بازی به طرز محسوسی بهتر شده. کنترل ها هم بهتر شدن و حالا میشه بین کنترل لمسی و حرکتی، یکی رو انتخاب کرد.

تو گیم پلی بازی چندین ماشین واقعی هست که میشه اونا رو شخصی سازی و آپگرید کرد. محیط های مسابقه هم از روی شهر های واقعی مثل توکیو، پاریس، شیکاگو، لندن، ماکائو، هاوایی، چنگدو، آریزونا و … الگو برداری شدن. خبر خوب اینه که امکان بازی چند نفره از طریق Wi-Fi هم وجود داره، پس میتونین به راحتی با دوستاتون به مسابقه بپردازین. اگه طرفدار سری بازی های Asphalt هستین، حتما از این بازی هم خوشتون میاد. چون با اینکه حدود ۵۰ مگابایت حجم داره ولی یکی از بهترین بازی های مسابقه ای تو پلی استوره.

 Bike Race Free

پنج بازی مسابقه ای برتر زیر 50 مگابایت اندرویدی
Bike Race Free
Bike Race یکی از بهترین بازی های مسابقه ای در اندروید است. با این بازی میتوانید مسابقه دهید و بین میلیون ها کاربر دیگر مسابقه دهید. Bike Race یکی از بازی هایی است که بیشترین امتیاز را دریافت کرده است. و در ضمن کاملاً رایگان است. موتور ها را گرم کنید و خود را برای ساعت ها هیجان و سرگرمی آماده کنید.

دانلود مستقیم Bike Race Free

Bike Race Free حدود ۳۳ مگابایت حجم داره و طوری هم طراحی نشده که گرافیکی سنگینی داشته باشه. این یه بازی دو بعدی برای کساییه بیشتر دنبال به چالش کشیدن رانندگیشون هستند. احتمالاً بازی های دو بعدی اینجوری را قبلا هم انجام دادین ولی این یکی رقابت رو هم چاشنی کارش کرده. مراحل این بازی ها چالش بر انگیز تر هستند. این بازی جوریه که برای موفقیت باید بار ها تلاش بکنین. پس بهتره صبر زیادی داشته باشین.

اگه این کافی نبود میتونین تو حالت تورنمت، چند نفره و حتی بازی با دوستای فیسبوکی هم بازی رو ادامه بدین. این یکی از بازی های سبکیه که بدون اتصال به اینترنت هم میتونین ازش لذت ببرین.

Racing Moto

پنج بازی مسابقه ای برتر زیر 50 مگابایت اندرویدی
Racing Moto
Racing Moto یک بازی مسابقه ای بسیار سریع است. تو دنیای واقعی هیچوقت جرات نخواهید کرد با این سرعت رانندگی کنید. در ساعات شلوغی ترافیک با سرعتی شگفت انگیز موتور سیکلت خود را کنترل کنید. همچنین در حین بازی، از منظره های زیبای کناری مثل صحرا، شهر، پل، دریا و جنگل لذت ببرید.

دانلود مستقیم Racing Moto

Racing Moto بیشتر شبیه بازی معروف Traffic Rider هست. البته با اینکه Traffic Rider خیلی از این بازی بهتره ولی اصلا زیر ۵۰ مگابایت نیست. البته به عنوان یه جایگزین کم حجم، Racing Moto اصلا بازی بدی نیست. کنترل های این دو بازی اما شبیه هم هستند و برای گاز یا ترمز باید صفحه رو لمس کنید ولی برای چرخوندن فرمون باید گوشی رو حرکت بدین.

هر چی بیشتر تو مسابقه پیش میرید، امتیاز بیشتری کسب میکنین. ماشین هایی که تو جاده هستند گاهی مسیرشون رو تغییر میدن، پس برای موفقیت باید خیلی حواستون رو جمع کنین. این بازی بدون محدودیته که هدفش اینه که رکورد های خودتون رو بشکونین. البته میتونین قفل موتور های جدید رو هم باز کنین. این بازی خیلی جالب تر از Temple Run هست و این Racing Moto رو به یکی از بهترین بازی های مسابقه ای زیر ۵۰ مگابایت تبدیل میکنه.

Traffic Racing Simulator 3D

پنج بازی مسابقه ای برتر زیر 50 مگابایت اندرویدی
Traffic Racing Simulator 3D
رانندگی بین ماشین های دیگر هیچوقت ساده نبود و این بازی هم امکان مسابقه در بزرگراه ها را فراهم میکند تا با راندن ماشین خود یک مسابقه خالص و هیجان انگیز را رقم بزنید.

دانلود مستقیم Traffic Racing Simulator 3D

اگه Racing Moto شبیه Traffic Rider بود، پس Traffic Racing Simulator یه کپی کامل از Traffic Racer محسوب میشه. البته باید بگم که Traffic Racer بهتر از این دو بازیه ولی با حجم ۵۵ مگابایتیش، جزو بازی ها سبک زیر ۵۰ مگابایت به حساب نمیاد. برای همین نمیتونستم تو این لیست بیارمش ولی ارزش معرفی کردن رو داشت. این بازی هم هیچ کمبودی از اون نداره. تو این بازی های ماشین های مختلفی زیادی هستند که منتظر باز شدن اند. هر دوی این بازی ها یه جورایی شبیه Traffic Rider هستند ولی با ماشین.

حالا که این ۵ تا بازی محبوب و سبک رو بهتون معرفی کردم، امیدوارم بتونین ساعت های اوقات فراغت تابستونی خودتون رو به بهترین نحو سپری کنین.

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا