هزینه پیامک، اینترنت و مکالمه را خودتان تعیین کنید

بسته‌های ترکیبی دلخواه همراه اول، یکی از گزینه‌های جذاب این اپراتور برای مشترکین است که از طریق آن می‌توانند هزینه‌های مربوط به استفاده از پیامک، اینترنت و مکالمه را با چند کلیک ساده مدیریت کنند.

مجله آنلاین موبنا؛‌نرگس‌السادات حجازیان – در بسته‌های ترکیبی این امکان وجود دارد تا هر کدام از خدمات همراه اول که بیشتر به کارتان می‌آید را انتخاب کرده و سایر سرویس‌ها را نیز محدود کنید.

به‌طور مثال ممکن است مشترکی بیشتر از اینترنت استفاده کند و زمان بسیار محدودی را هم مکالمه کرده و کمتر از ۱۰۰ پیامک در ماه ارسال کند؛ بنابراین برای چنین مشترکی به صرفه‌تر است که با یک مبلغ مشخص حجم بیشتری اینترنت دریافت کرده و هزینه اندکی هم بابت مکالمه و پیامک بپردازد.

در واقع از طریق بسته‌های ترکیبی دلخواه همراه اول این امکان برای مشترکین در نظر گرفته شده که خودشان ترکیبی از سرویس‌های اینترنت همراه، پیامک و مکالمه را انتخاب کنند.

این بسته‌های ترکیبی را می‌توان برای یک ماه از طریق سایت my.mci.ir یا از طریق اپلیکیشن اختصاصی همراه‌من فعال کرد. البته اگر اپ «همراه‌من» را نصب کنید، مراحل انتخاب و فعال‌سازی بسته‌های ترکیبی دلخواه به‌مراتب ساده‌تر خواهد بود. برای نصب اپ مذکور می‌توانید از طریق جست‌وجوی واژه «همراه‌من» در گوگل‌پلی، اپ‌استور یا وب‌سایت همراه اول اقدام کنید.

اگر کاربر بخواهد ماه‌های بعد نیز از بسته‌های مذکور استفاده کند باید مجددا مراحل انتخاب بسته‌ ترکیبی دلخواه را انجام دهد. فراموش نکنید این بسته‌ها هم برای مشترکین سیمکارت دایمی و هم اعتباری همراه اول قابل استفاده است.

تصاویری که در ادامه می‌آید به شما نشان می‌دهد چطور می‌توانید بسته ترکیبی دلخواه‌تان را بسازید:

۱- پس از نصب و ورود به اپلیکیشن همراه من صفحه زیر را مشاهده می‌کنید. ابتدا برروی منوی بالا سمت راست کلیک کنید.

هزینه پیامک، اینترنت و مکالمه را خودتان تعیین کنید

 

۲-  پس از کلیک بر روی منو سمت راست صفحه،‌ گزینه‌های صفحه‌ اصلی، صورتحساب، خدمات من، باشگاه فیروزه‌ای، علاقه‌مندی‌ها، پشتیبانی، درباره برنامه و معرفی همراه‌من به دوستان را می‌بینید. برای انتخاب بسته‌های دلخواه بر روی گزینه «خدمات من» کلیک کنید.

 

هزینه پیامک، اینترنت و مکالمه را خودتان تعیین کنید

 

 

۳- در منو زیر از میان گزینه‌های موجود، بسته‌های ترکیبی را انتخاب کنید.

 

هزینه پیامک، اینترنت و مکالمه را خودتان تعیین کنید

 

۴- پس از انتخاب بسته‌های ترکیبی، دو گزینه «خرید بسته‌های ترکیبی دلخواه» و «گزارش مصرف بسته ترکیبی» را ملاحظه می‌کنید. همان‌طور که از عنوان گزینه‌ها مشخص است. اگر بسته فعالی داشته باشید، می‌توانید گزارش مصرف آن را در بخش «گزارش مصرف بسته‌ ترکیبی» ببینید. همچنین برای خرید و انتخاب بسته جدید نیز باید بر روی گزینه «خرید بسته‌های ترکیبی دلخواه» کلیک کنید.

 

هزینه پیامک، اینترنت و مکالمه را خودتان تعیین کنید

 

۵- در این صفحه می‌توانید انتخاب کنید چند دقیقه مکالمه، چه حجمی اینترنت و چند پیامک را برای یک ماه نیاز دارید. پس از انتخاب سه گزینه بالا، پیش از آنکه کلید خرید را بزنید، هزینه بسته دلخواه شما نمایش داده می‌شود.

 

هزینه پیامک، اینترنت و مکالمه را خودتان تعیین کنید

 

۶- به عنوان مثال اگر یک بسته اینترنت چهار گیگابایتی، به همراه بسته مکالمه ۱۰۰ دقیقه‌ای و ۱۰۰ پیامک را از میان گزینه‌های موجود انتخاب کنید، باید ۲۳ هزار و ۹۰۰ تومان برای یک ماه بپردازید.

 

هزینه پیامک، اینترنت و مکالمه را خودتان تعیین کنید

 

چه نکاتی را هنگام خرید بسته‌های ترکیبی دلخواه نباید فراموش کنید:

  • بسته های ترکیبی دلخواه بسته رزرو پیش فرض ندارند.
  • مکالمه و پیامک بسته ترکیبی دلخواه برای ارتباطات درون شبکه همراه اول قابل استفاده هستند و مکالمات و پیامک‌های خارج شبکه با تعرفه عادی محاسبه می‌شوند.
  •   فعالسازی همزمان بسته‌های ترکیبی دلخواه با هر یک از بسته های فقط اینترنت، فقط مکالمه و فقط پیامک امکان‌پذیر است و اولویت مصرف با بسته‌ای خواهد بود که زودتر به اتمام می‌رسد.
  • امکان فعال‌سازی همزمان بسته‌های ترکیبی دلخواه با سایر بسته‌های ترکیبی (بسته‌های گلخانه، بسته‌های قیمتی و یک بسته ‌ترکیبی دلخواه دیگر) وجود ندارد.
  • در صورتی که حجم هریک از بخش‌های اینترنت، مکالمه و یا پیامک بسته ترکیبی دلخواه زودتر از حجم سایر بخش‌های بسته و همچنین زودتر از زمان اتمام بسته به پایان برسد، چنانچه بسته دیگری از این نوع برای مشترک فعال نباشد، مصرف او در این بخش تا زمان اتمام بسته ترکیبی دلخواه با تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا