یک نظافتچی متفاوت! (+فیلم/تصاویر)

این محصول دارای یک آمپلی فایر اکوستیک داخلی است که کاربر می تواند در هنگام نظافت به موزیک گوش کند یا از اعلانات تلفن خود مطلع شود.

مجله آنلاین موبنا – مقالات مختلفی در رابطه با لزوم نظافت گجت های الکترونیک  منتشر شده است که شاید شما هم مخاطب یکی از آنها بوده باشید. این گجت ها به علت شکل ساختاری و گرمای قطعات الکترونیک محیط مناسبی برای رشد انواع آلودگی ها هستند که البته نظافت آنها به علت دشواری دسترسی به قسمت های کوچک خود یک چالش بزرگ است؛ تصور کنید کودک شما تلفن هوشمند را که هر جایی می گذارید را وارد دهان خود کند!

برای رفع این مشکل یک ابزار بسیار کاربردی تولید شده است که می توان بوسیله آن انواع تلفن هوشمند و تبلت را نظافت کرد.  این محصول که فون ساپ نام دارد شبیه یک قاب عینک در ابعاد بزرگ تر است که تلفن هوشمند یا حتی ریموت کنترل تلویزیون را می توانیم داخل آن قرار دهیم تا مراحل نظافت به اتمام برسد.

یک نظافتچی متفاوت! (+فیلم/تصاویر)

این محصول دارای یک آمپلی فایر اکوستیک داخلی  است که کاربر می تواند در هنگام نظافت به موزیک گوش کند یا از اعلانات تلفن خود مطلع شود. همچنین یک مسیر برای اتصال کابل شارژ به گوشی در هنگام نظافت وجود دارد تا بتوان گوشی را همزمان شارژ هم کرد. برای نظافت تبلت باید زپ اکس ال را خریداری کرد که اندازه بزرگ تری دارد.

یک نظافتچی متفاوت! (+فیلم/تصاویر)

این محصول دارای ابعاد ۷.۶ اینچ در طول، ۵ اینچ در عرض و ۱.۷۵ اینچ قطر، است. بیشتر قسمت های آن نیز از پلاستیک ای بی اس ساخته شده است. نظافت نیز با استفاده از تکنولوژی اشعه فرابنفش انجام می شود.

یک نظافتچی متفاوت! (+فیلم/تصاویر)

یک نظافتچی متفاوت! (+فیلم/تصاویر)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا