گوشی ۲۰۱۹ Huawei Y7، ارزان و کارآمد (+فیلم و عکس)

گوشی ۲۰۱۹ Huawei Y7 علی رغم اینکه در رده تلفن های همراه هوشمند ارزان قیمت قرار می گیرد اما با بهره مندی از صفحه نمایشگر ۶.۲۶ اینچ، دوربین اصلی دوگانه، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر/ساعت و ویژگی های متمایز دیگر مورد استقبال بازارهای جهانی قرار گرفته است.

مجله آنلاین موبنا – گوشی ۲۰۱۹ Huawei Y7 نسبت به مدل پیشین خود یعنی ۲۰۱۸ Huawei Y7 دارای صفحه نمایش بزرگتر، حافظه داخلی بیشتر (۳۲ گیگابایت) و رم بالاتر (۳ گیگابایت) است.

 

طراحی

اندازه گوشی ۲۰۱۹ Huawei Y7 مشابه مدل های پیشین سری Y است اما طول بیشتری نسبت به آنها دارد. ابعاد گوشی ۸.۱ x 76.9 x 158.9 میلیمتر است. صفحه نمایشگر آن ۶.۲۶ اینچ و از نوع لمسی خازنی است. قاب این گوشی در قسمت بالایی و پایینی صفحه نمایش بسیار باریکتر از مدل های قبلی این سری طراحی شده و به این ترتیب از طراحی زیباتری برخوردار است.

قاب پشت بدنه از جنس پلاستیک براق و در رنگبندی های مشکی، آبی شفقی و مرجانی عرضه شده است.

 

مشخصات

گوشی ۲۰۱۹ Huawei Y7 دارای رم ۳ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت است که حدود ۱۰ گیگابایت آن را EMUI 8.2 احاطه کرده است. البته امکان نصب حافظه جانبی تا ۵۱۲ گیگابایت نیز برای افزایش میزان حافظه مورد نیاز کاربر فراهم است.

همانطور که در تصاویر بالا مشخص است اسلات این گوشی سه جایگاه دارد که دو جایگاه برای دو سیمکارت نانو و یک جایگاه مخصوص حافظه جانبی میکرو اس.دی است.

همانطور که در چهار تصویر زیر مشاهده می کنید، شیار سیمکارت در سمت چپ گوشی، کلیدهای خاموش/روشن و تنظیم صدا در سمت راست گوشی، جک هدفون ۳.۵ میلیمتری در بالای گوشی، و بلندگو و میکروفون و خروجی میکرو USB در قسمت پایین گوشی قرار دارند.

گوشی 2019 Huawei Y7، ارزان و کارآمد (+فیلم و عکس)

 

نرم افزار

گوشی ۲۰۱۹ Huawei Y7 سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو را روی EMUI 8.2 اجرا می کند. تراشه این گوشی از نوع Snapdragon 450 است که از هشت هسته GHz Cortex-A53 1.8 به عنوان CPU بهره می برد.

تصویر سمت چپ، پیش فرض صفحه اصلی و تصویر سمت راست تعدادی از برنامه های از پیش نصب شده روی تلفن همراه ۲۰۱۹ Huawei Y7 را نشان می دهد.

دو تصویر بالا برنامه های از پیش نصب شده گوگل را نشان می دهد.

دو تصویر بالا برنامه های هواوی از پیش نصب شده را نشان می دهد.

دو تصویر بالا برنامه های متفرقه از پیش نصب شده و اطلاعات دستگاه را نشان می دهد.

 

امکانات ارتباطی

گوشی ۲۰۱۹ Huawei Y7 از بلوتوث ۴.۲ و تمامی استانداردهای وای فای تا IEEE 802.11n پشتیبانی می کند. با توجه به بهره مندی از Snapdragon 450 این گوشی می تواند تا ۳۰۰ مگابایت بر ثانیه سرعت دانلود و ۱۵۰ مگابایت بر ثانیه سرعت آپلود داشته باشد. همچنین، امکان کاربرد LTE Cat.7 نیز وجود دارد.

این گوشی به دلیل بهره مندی از GPS قدرتمند، بسیار مناسب انجام کارهایی مثل رانندگی و دوچرخه سواری است که گاهی انجام آنها نیاز به یک ردیاب قوی دارد.

 

کیفیت تماس

با توجه به بهره مندی از برنامه های EMUI 8.2 و فناوری های مرتبط با آن، کیفیت تماس گوشی ۲۰۱۹ Huawei Y7 بسیار خوب است. حتی در مناطق با آنتن دهی ضعیف نیز صدای هر دو طرف تماس باکیفیت و کاملا مفهوم باقی می ماند.

 

دوربین ها

گوشی ۲۰۱۹ Huawei Y7 دارای دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسل است که درون ناچ قطره ای شکل بالای گوشی تعبیه شده است. این دوربین دارای قابلیت فیلم برداریFull HD  با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل و با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه است. عکسها را با گذاشتن استیکر یا اعمال قابلیت زیباسازی می توان آراست. همچنین، با اعمال تغییرات لازم در قسمت تنظیمات می توان با لبخند و یا گفتن کلمه “چیز” عکس انداخت.

گوشی 2019 Huawei Y7، ارزان و کارآمد (+فیلم و عکس)

دوربین اصلی دوگانه این گوشی از یک لنز ۱۳مگاپیکسل با دیافراگم f/1.8 و یک لنز عمق سنج ۲ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.4 با قابلیت مات سازی پس زمینه تصویر بهره می برد.

گوشی 2019 Huawei Y7، ارزان و کارآمد (+فیلم و عکس)

گوشی ۲۰۱۹ Huawei Y7 به نسبت قیمت مناسبی که دارد به دوربین های باکیفیتی مجهز شده است.

 

مقایسه دوربین ها

در اینجا سه تصویر از سه صحنه مختلف با شرایط نوری متفاوت از گوشی هوآوی Y7 2019 و ال‌جی V40 می بینید.

 

[twenty20 img1=”445667″ img2=”445668″ offset=”0.5″ before=”Huawei Y7″ after=”LG V40″] [twenty20 img1=”445669″ img2=”445670″ offset=”0.5″ before=”Huawei Y7″ after=”LG V40″] [twenty20 img1=”445671″ img2=”445672″ offset=”0.5″ before=”Huawei Y7″ after=”LG V40″]

امنیت

گوشی ۲۰۱۹ Huawei Y7 مجهز به حسگر اثرانگشت و قابلیت تشخیص چهره دو بعدی است.

 

نمایشگر

صفحه نمایشگر این گوشی از نوع HD+ با رزولوشن ۷۲۰ x 1520 پیکسل و با تراکم ۲۶۹ ppi است. نسبت صفحه نمایشگر به بدنه دستگاه حدود ۸۰.۰ درصد است. با توجه به روشنایی بالایی که نمایشگر این گوشی دارد، گوشی در محیط بیرون و در معرض نور خورشید نیز به خوبی قابل استفاده است.

گوشی 2019 Huawei Y7، ارزان و کارآمد (+فیلم و عکس)

 

عملکرد

گوشی ۲۰۱۹ Huawei Y7 با توجه به بهره مندی از Snapdragon 450 هشت هسته ای و رم ۳ گیگابایت دارای عملکرد سریع و مناسبی است.

 

بازی

با توجه به اینکه GPU این گوشی از نوع Adreno 506 است، می تواند بسیاری از بازی های موجود در گوگل پلی را به خوبی اجرا کند. هرچند برای بازیهای پیچیده و پیشرفته از قبیل Asphalt 9: legends مناسب نیست.

گوشی 2019 Huawei Y7، ارزان و کارآمد (+فیلم و عکس)

باتری

گوشی ۲۰۱۹ Huawei Y7 مجهز به باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی آمپر/ساعت است و شارژ صفر تا صد آن حدود ۲ساعت و ۱۵دقیقه زمان می برد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا