روشنایی برای کفش های شما! (+تصاویر)

ایده اصلی تولید این لامپ به حادثه ای که برای یکی از دوندگان ماراتون بوستون(آمریکا) پیش آمد، مربوط می شود.

مجله آنلاین موبنا – بسیاری از ورزشکاران تمایل دارند تا فعالیت های ورزشی مانند دویدن را شب ها و زمانی که هوا تاریک و خنک است، انجام دهند. طبیعتا در چینین شرایطی تاریکی یکی از چالش هایی است که ممکن است مشکلاتی مانند کاهش دید را برای آنها فراهم کند.عدم مشاهده ناهمواری های مسیر بعضا به حوادث سلامت جدی ختم می شود.

روشنایی برای کفش های شما! (+تصاویر)

برای حل این چالش، یک ابزار ساده و در عین حال بسیار کاربردی ارائه شده است  آن شامل لامپ ال ایی دی می شود که بصورت یک کلیپس روی کفش ورزشکار نصب می شود.  این محصول برای هرکفش جداگانه دارای ابعاد ۱ در ۱ در ۱.۵ اینچ است. با توجه به ساختار اتصال، راحت و ایمن روی کفش ورزشی کاربر نصب شده و قاب ضد آب آن نیز مانع آسیب دیدگی این محصول در هوای بارانی یا موقعیت های دیگر می شود. ال ایی دی به کار رفته در این محصول زاویه دیدی برای با ۲۷۰ درجه روی پای کاربر ایجاد می کند. این ابزار بوسیله کابل میکرو یو اس بی شارژ می شود.

روشنایی برای کفش های شما! (+تصاویر)

گفتنی است ایده اصلی تولید این لامپ به حادثه ای که برای یکی از دوندگان ماراتون بوستون(آمریکا) پیش آمد، مربوط می شود. داگ استورر شب هنگام در حال تمرین برای مسابقه مذکور بوده که پایش در چاله آسفالت گیر کرده و آسیب شدیدی می بیند به همین دلیل استورر در اندیشه راهکاری برای پیشگیری از رویدادهای مشابه افتاده و نهایتا ایده ساخت ال ایی دیی کلیپسی را مطرح می کند.

این مجموعه برچسب قیمت ۶۹ دلاری دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا