هوشمندی در کمال سادگی برای آشپزخانه! (+فیلم/تصاویر)

بخش موتور آن که در بالاترین قسمت همزن قرار دارد هرگز نباید درون مایع قرار گیرد چون ضد آب طراحی و تولید نشده است، از این رو برای استفاده در مایع با دمای جوش مناسب نیست.

مجله آنلاین موبنا – اگر اهل آشپزی باشید قطعا یکی از چالشی ترین مراحل این کار زمانی است که باید ترکیب دو یا چند ماده خوراکی را دائما روی شعله هم بزنید تا این مرحله حساس از پخت به اتمام برسد. اینجا همزدن یکنواخت برای یک بازه زمانی مشخص مثلا ۴ دقیقه اهمیت بسیار زیادی در شکل و طعم محصول نهایی دارد. اما برای آنکه از این مرحله نجات یابید یک گجت بسیار دوست داشتنی ارائه شده که با پرداخت ۲۵ دلار می توان آنرا در اختیار داشت.

 

 

این گجت که داخل ظرف پخت غذا قرار می گیرد، ۸.۵ اینچ ارتفاع و ۴.۵ اینچ قطر دارد. بخش موتور آن که در بالاترین قسمت همزن قرار دارد هرگز نباید درون مایع قرار گیرد چون ضد آب طراحی و تولید نشده است، از این رو برای استفاده در مایع با دمای جوش مناسب نیست.

هوشمندی در کمال سادگی برای آشپزخانه! (+فیلم/تصاویر)

نیروی خود را از یک باتری ساده تامین می کند و با کلیک کاربر کار خود را آغاز می کند. می تواند ساعت گرد یا برعکس آن چرخش داشته باشد و زمانسنج داخلی آن از یک تا ۱۰ دقیقه با توجه به تعداد فشار دکمه لمسی روی موتور قابل برنامه ریزی است. در ساخت این محصول از پلاستیک، فلز و پلی پروپیلن استفاده شده است.

هوشمندی در کمال سادگی برای آشپزخانه! (+فیلم/تصاویر)

گفتنی است همین طراحی به ظاهر ساده موفق به دریافت جایزه معتبر طراحی رددات دیزاین شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا