تحریم فرصتی برای جذاب کردن محتوای الکامپ

دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور گفت: در نمایشگاه الکامپ از موضوع تحریم به عنوان یک فرصت استفاده کردیم و تلاش کردیم با جذاب کردن محتوا و غنی‌سازی موضوعات الکامپ جذب حداکثری از شرکت‌های داخلی داشته باشیم.

مجله آنلاین موبنا – رسول سرائیان دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، درباره تأثیر تحریم‌ها بر برگزاری نمایشگاه الکامپ و فعالیت شرکت‌های حوزه فناوری دیجیتال گفت: تحریم هم یک فرصت و هم یک تهدید برای شرکت‌های داخلی بوده است، اما در نمایشگاه الکامپ ما از این موضوع به عنوان یک فرصت استفاده کردیم و تلاش کردیم با جذاب کردن محتوا و غنی‌سازی موضوعات الکامپ جذب حداکثری از شرکت‌های داخلی داشته باشیم.
وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ همچنین تسهیلاتی را برای حضور شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه فراهم کردیم تا بتوانیم از حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه و تبادل اطلاعات و انتقال فناوری استفاده کنیم.
سرائیان اضافه کرد:‌ سازمان نظام صنفی رایانه‌ای یک تشکل است که اعضا در آن نقش مهم و تأثیرگذاری دارند و وجود تحریم‌ها موجب مشکلاتی برای شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات شده است.
دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در پایان خاطرنشان کرد: این شرکت‌ها در حوزه واردات تجهیزات و حواله پول مشکلاتی دارند که البته این موضوع فقط برای این شرکت‌ها نیست و در همه مشاغل وجود دارد، اما از جنبه دیگر فرصتی برای ظهور و بروز استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های داخلی و نوپا ایجاد شده است.

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا