صخره نورد برقی! (+عکس)

دوچرخه های برقی که برای صخره نوردی تولید می شوند معمولا دارای موتورهای پرسروصدایی هستند، اما به تازگی شرکت الکتریک موشن موفق به تولید مدلی کم سروصدا از این دوچرخه ها شده است.

مجله آنلاین موبنا – شرکت فرانسوی الکتریک موشن خط تولید دوچرخه های برقی خود را با عرضه سه مدل دوچرخه Epure و یک مدل دوچرخه صخره نوردی Escape به روز کرده است.

صخره نورد برقی! (+عکس)

دوچرخه Epure یک مدل استاندارد دوچرخه برای حرکت در جاده های عادی است که در سه مدل سبک، ورزشی و مسابقه ای تولید شده است که قدرت و توان این سه مدل به ترتیب ارتقا می یابد.

صخره نورد برقی! (+عکس)

حداکثر سرعت هر یک از این سه مدل به حداکثر ۶۵ کیلومتر در ساعت می رسد که نسبت به مدل های قبلی ۵ کیلومتر در ساعت افزایش یافته است.

صخره نورد برقی! (+عکس)

باتری های لیتیومی نصب شده در این دوچرخه ها حرکت آنها برای ۴۳ کیلومتر یا مسافتی مابین ۱۰۰ تا ۲۴۰ دقیقه ممکن می کند. مدت زمان نیاز برای شارژ کامل باتری های این دوچرخه نیز ۳ ساعت و ۲۰ دقیقه است. البته یک سیستم شارژ قدرتمندتر نیز پیش بینی شده که این زمان را به یک ساعت کاهش می دهد.

صخره نورد برقی! (+عکس)

مدل صخره نوردی Escape هم با یک بار شارژ قادر به پیمودن مسافتی ۶۱ کیلومتری است یا برای زمانی مابین ۱۶۰ تا ۲۹۰ دقیقه قابل استفاده است. حداکثر سرعت این دوچرخه نیز به ۷۵ کیلومتر در ساعت رسیده است. قیمت مدل های مختلف این دوچرخه ها که به زودی به بازار می آیند از حدود ۵۹۹۰ یورو تا ۷۷۳۰ یورو در نوسان است.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا