مهندس صدری رئیس کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در انتخابات کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران با رأی قاطع اعضا به‌عنوان رئیس این کمیسیون برگزیده شد.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، در انتخابات هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران که برای اولین بار برگزار شد، مهندس سید مجید صدری با رأی قاطع فعالان اقتصادی و اعضای اتاق، به‌عنوان رئیس کمیسیون اقتصاد نوآوری دیجیتال انتخاب شد.
بر اساس این گزارش، کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال شامل هفت عضو از هیئت نمایندگان اتاق تهران مرتبط با IT، چهار انجمن و یک سندیکا است که در انتخابات امروز مهندس صدری به‌عنوان رئیس این کمیسیون و مهندس فردیس به‌عنوان نائب رئیس اول انتخاب شد.
اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی تهران شامل ۱۰ کمیسیون تخصصی است که انتخابات ۵ کمیسیون آن دیروز و ۴ کمیسیون امروز برگزار شد.
گفتنی است کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال در اتاق تهران به‌عنوان یکی از مهم‌ترین کمیسیون ها در گسترش بازار ICT کشور و بهبود فضای کسب‌ وکار مطرح است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا