معرفی و دانلود بازی ماشین سواری Drift Max Pro + دیتا

مسابقات اتومبیلرانی سالیانه در کلاس ها و رشته های مختلفی در سراسر جهان برگزار می شوند ، یکی از رشته های پرطرفداری که طرفداراتن پروپاقرصی دارد ، مسابقات دریفت می باشند.

مجله آنلاین موبنا – سالیانه رانندگان حرفه ای در کشورهای مختلفی گرد هم می آیند و مسابقات جذاب دریفت را برگزار می کنند. همانند بسیاری از رشته های مختلف اتومبیلرانی که وارد دنیای بازی های رایانه ای شده اند ، مسابقات دریفت نیز از این قاعده مستثنی نیستند و تاکنون چندین نسخه مختلف از این سبک از بازی ماشین سواری نیز منتشر شده اند. به تازگی بازی Drift Max Pro در پلی استور عرضه گردیده است که تاکنون بیش از ۱ میلیون بار دانلود گردیده است.

Drift Max Pro
Drift Max Pro

در ابتدا که بازی را شروع می کنید ، یک خودرو سوبارو ایمپرزا در اختیار شما قرار گرفته می شود که بایستی با استفاده از آن در مسابقات شرکت نمایید و با بدست آوردن امتایرات مورد نیاز به مراحل بعد بروید ، بازی تنها دارای حالت آفلاین می باشد و بخش مولتی پلیر در این بازی وجود ندارد ، اما بخش آفلاین این بازی از هیجان بالایی برخوردار است که نبود قسمت آنلاین را حس نمی کنید. بازی دارای کلاس ها و رشته های مختلف و هیجان انگیزی می باشد که شما بایستی در آن ها به انجام مسابقات بپردازید و با چالش های مختلفی روبرو شوید ، از جمله این مسابقات اسلالوم می باشد که هیجان زیادی برخوردار است.

Drift Max Pro
Drift Max Pro

بازی در پیست های مختلف و متنوعی برگزار می شوند که هر کدام ویژگی های منحصربفردی دارند و شما را با چالش های مختلفی روبرو می سازند. گرافیک بازی از نقاط قوت آن می باشد که می توان هنر سازندگان در این قسمت را بوضوح مشاهده کرد. همچنین با پیشرفت در بازی می توانید قسمت های مختلف اتومبیل خود را ارتقاء ببخشید.

تصاویر بازی Drift Max Pro :

دانلود بازی Drift Max Pro :

دانلود فایل نصبی بازی نسخه ۱.۲.۶

دانلود فایل دیتای بازی

نحوه نصب بازی:

– فایل نصبی APK را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و سپس استخراج کنید و پوشه jp.konami.pesam را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا