دانلود روبیکا Rubika 1.7.4 رسانه همه کاره تلویزیون برای اندروید

در حال حاضر اکثر کاربران گوشی‌های هوشمند در هر مکانی به اینترنت دسترسی دارند و وجود اپلیکیشن‌های گوناگون سبب شده تا کاربران در انتخاب اپلیکیشن‌های برتر سردرگم شوند.

مجله آنلاین موبنا – حال اپلیکیشنروبیکا (Rubika) به کاربران فارسی زبان این امکان را داده است به جای استفاده از برنامه‌های مختلف از این نرم افزار استفاده کنند. این اپلیکیشن با حمایت توسعه کسب و کار ایرانی و با به کارگیری نیروهای متخصص و جوان در یک تیم استارتاپی یکی از بهترین خدمات مجازی را به کاربران عرضه کرده است. هدف اصلی این برنامه فراهم کردن ساده‌ترین، سریع‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین اپلیکیشن برای کاربران است. تنها کافی است یکبار در این اپلیکیشن ثبت نام کرده و سپس به تمامی خدمات این اپلیکیشن دسترسی داشته باشید. در این اپلیکیشن کاربران نه تنها می‌توانند فیلم، سریال و شبکه‌های تلویزیونی را تماشا کنند بلکه می‌توانند از خدمات مالی نظیر کارت به کارت و یا مقالات آموزشی نهایت استفاده را ببرند.

دانلود روبیکا اندروید

روبیکا مخلوطی از چند اپ شبکه اجتماعی

روبیکا هم یک شبکه اجتماعی مثل اینستاگرام است هم پیامرسانی مانند تلگرام هم تلویزیون آنلاین مثل آنتن هم مسابقه سوالات اطلاعات عمومی مثل اسنپ کیو هم برنامه خرید بلیت مثل علی بابا هم نرم افزار استریم موزیک مثل اسپاتیفای و… به طور خلاصه روبیکا همه چیز هست. هر جا هر توسعه دهنده ای امکانی در نرم افزارش قرار داده باشد روبیکا هم آن را اضافه کرده است.

روبیکیو در روبیکا چیست چطور بازی کنیم؟

روبیکیو بازی سوال و جواب اطلاعات عمومی شبیه به اسنپ کیو و کوئیزشو می باشد به این شکل که در ساعت مشخصی از روز تعدادی سوال چند گزینه ای مطرح می شود و کسانی که تا آخرین سوال بتوانند جلو بروند جایزه مسابقه بین شان تقسیم می شوند. تفاوت روبیکیو با برنامه های مشابه این است که مجری مسابقه در تلویزیون ایران همزمان سوالات را می خواند که معمولا از سلبریتی هایی مثل خداداد عزیزی، رامبد جوان و… در آن به عنوان مجری استفاده می شود.

اسنپ کیو بازی کنید: دانلود اسنپ کیو –  هر شب به سوالات مجری جواب داده و جایزه ببرید

شرکت در رای گیری برنامه های تلویزیونی با روبیکا

بعضی از برنامه های تلویزیونی کشورمان نظرسنجی های خود را با توجه به جامعه آماری بزرگ مخاطبان آن از طریق روبیکا انجام می دهند. نمونه بارز این داستان، رای گیری برنامه عصر جدید و ستازه ساز می باشد که با پخش هر قسمت بینندگان از طریق روبیکا به شرکت کننده مورد علاقه خود رای می دهند.

دانلود روبیکا اندروید

خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبوض

امکان بعدی روبیکا خرید شارژ سیمکارت های اعتباری، بسته های اینترنتی، و قبوض خدماتی می باشد. شما می توانید مستقیما به درگاه بانک وصل شده و پرداخت های خود را انجام دهید یا اینکه با کیف پول روبیکا خرید خود را کامل کنید.

کیف پول روبیکا چیست؟

اعتبار درون برنامه ای شما در روبیکا در جایی تحت عنوان کیف پول ذخیره می شود یعنی شما به مقدار مشخص پول پرداخت می کنید تا کیف پول روبیکا شارژ شود. حالا اگر خواستید شارژ بخرید یا از بخش موزیک آهنگ غیر رایگان دانلود کنید. می توانید از کیف پول خود خرج کنید تا دیگر نیازی به وصل شدن به درگاه بانکی نباشد.

بخش موزیک روبیکا کلکسیونی از آهنگ های ایرانی مجاز

با ورود به بخش موزیک، آهنگ های قدیمی و جدید خواننده های مختلف کشور را می توانید گوش داده یا دانلود کنید. بعضی از آهنگ ها رایگان و برخی دیگر پولی هستند. علاوه بر خواننده های معروف، علاقه مندان به مداحی نیز می توانند آثار مربوط به مداحان شناخته شده را نیز جستجو و دانلود نمایند.

دانلود روبیکا اندروید

بازی های درون برنامه ای روبیکا

بخشی با عنوان بازی داخل نرم افزار وجود دارد که چندین بازی آنلاین در آن وجود دارد. این بازی ها داخل خود برنامه اجرا می شوند و نیاز به باز شدن برنامه ای مجزا ندارند.

دانلود روبیکا اندروید

دیدن فیلم و سریال ایرانی و خارجی با روبیکا

مثل برنامه مشابه “فیلیمو”، روبیکا هم بخشی دارد که در آن می توانید به انبوهی از فیلم و سریال ایرانی و خارجی دسترسی داشته باشید و هر کدام را خواستید بخرید یا در مواردی رایگان دانلود کنید. البته در این بخش روبیکا ضعیف عمل کرده و مثل قسمت موزیک، فعلا دسته بندی خوبی ندارد.

سرگرمی کودکان در روبیکا

قسمت مجزای دیگری که در روبیکا تعبیه شده بخش کودک نام دارد این بخش به شکلی نامتعارف به هم ریخته و بی نظم می باشد. گویا سازندگان برنامه فقط می خواستند رفع تکلیف انجام داده و بخشی هم برای کودکان در نظر بگیرند وقتی روی عنوان کودک کلیک کنید دچار سردرگمی می شوید فیلم، انیمیشن و سریال بدون قاعده خاصی آنجا ریخته شده و حتی امکان سرچ هم در آن وجود ندارد. با این حساب، با اختلاف ناامیدکننده ترین بخش روبیکا بخش کودک می باشد.

خرید بلیت های اتوبوس و هواپیما

وقتی رقابت حوزه گردشگری داغ شد روبیکا هم از قافله عقب نمانده و سریعا بخشی برای خرید بلیت به برنامه اضافه کرد. فیلترهای خوبی در بخش خرید بلیت هواپیما برای رزرو بلیت یک طرفه یا دو طرفه و فیلتر کردن براساس گروه سنی وجود دارد. برای اتوبوس امام فقط مبدا مقصد و تاریخ قابل تعیین هستند.

روبینو تایم لاین روبیکا

روبینو بخشی است که مثل تایم لاین شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و اینستاگرام عمل می کند شما در این بخش می توانید پست ارسال کنید تا دنبال کنندگان شما آنها را مشاهده نمایند. هر چند سازندگان سعی کرده اند در طراحی ظاهری از برنامه های معروف این حوزه الگو بگیرند. اما مقایسه روبینو با برنامه ای مثل اینستاگرام بیشتر شبیه یک شوخیست.

پرمخاطب ترین شبکه اجتماعی دنیا:  دانلود اینستاگرام Instagram اندروید

کانال های روبیکایی

مثل تلگرام روبیکا هم بخشی برای کانال ها در نظر گرفته این کانال ها شامل کانال رسمی برنامه های تلویزیونی و یا کانال های شخصی افراد می باشد. در واقع هر کسی می تواند در روبیکا کانال باز کند و برای مخاطبین خودش پست بفرستد.

سینا همان روبیکا، روبیکا همان سینا

سینا نام بخشی است که در تنظیمات روبیکا می توانید به آن وارد شوید به نوعی سینا پوسته دیگری از خود روبیکاست که گروه سنی مخاطبانش متفاوت می باشد. از این رو نوجوانان در سینا مخاطب هدف اصلی هستند. اما به طور خلاصه می توان گفت سینا و روبیکا جز در چند مورد فرق چندانی با هم ندارند.

بازارچه روبیکا: به فروشگاه آنلاین گنگ خوش آمدید!

بازارچه روبیکا صفحات تجاری را در بر می گیرد شما می توانید به پیج مورد نظر خود وارد شوید محصول دلخواه را انتخاب کرده و از همان جا با زدن آیکون سبد خرید، خرید خود را انجام دهید.

در این بخش دسته بندی ها ناقص و نا مفهوم بوده و مثل بخش کودک خبری از دکمه سرچ هم نیست! پس اگر در دنبال محصول به خصوصی می گردید باید اول از دسته بندی منحصر به فرد بازارچه روبیکا سردربیاورید بعد به شکل دستی (حتی شانسی) محصولی که می خواهید را پیدا کنید!

دانلود روبیکا اندروید

رسانه های تعاملی بخش ویژه برنامه های تلویزیونی در روبیکا

قسمت رسانه های تعاملی تعداد مشخصی از برنامه های شاخص تلویزیونی را شامل می شود وقتی روی یکی از این برنامه ها کلیک کنید همه چیز مربوط به آن را یکجا در صفحه مشاهده می کنید. از نظرسنجی ها گرفته تا صفحه و کانال برنامه در روبیکا، صفحه شخصی مجریان برنامه، آرشیو و… پس اگر طرفدار برنامه خاصی هستید به این بخش حتما سر بزنید.

 خرید سرویس های بیمه ای به کمک روبیکا

این اپ بخشی مجزا برای انجام امور بیمه ای در اختیار کاربران خود گذاشته است این بیمه ها شامل بیمه های تامین اجتماعی، بیمه های اجباری مربوط به خودرو با شرکت های بیمه ای خصوصی می باشد. اما این بخش هم در زمان نگارش این مطلب در بسیاری قسمت ها هنوز کامل نشده و گویا اینجا تابلوی “سازندگان مشغول کارند” نصب شده است!

دانلود روبیکا اندروید

ویژگی های Rubika

  • تماشای فیلم و سریال
  • تماشای مسابقات ورزشی
  • دنیایی از موسیقی و رادیو
  • خدمات مالی نظیر خرید شارژ و کارت به کارت
  • تماشای انیمیشن
  • دنیایی از مقالات آموزشی
  • اینترنت رایگان برای کاربران ایرانسل و همراه اول

تصاویر برنامه روبیکا

دانلود آخرین نسخه روبیکا (بروزرسانی خرداد ۹۸)

دانلود نسخه روبیکا با لینک مستقیم

دانلود روبیکا Rubika 1.7.4 رسانه همه کاره تلویزیون برای اندروید

همچنین دانلود کنید: دانلود اپلیکیشن برنامه خندوانه (روبیکا)

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا