تلاش مخابرات برای ارائه خدمات و پاسخگویی بهتر

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: سامانه پاسخگویی ۲۰۲۰، روزانه حجم انبوهی از تماس‌ها را پشتیبانی می‌کند و در این فرآیندِ سنگینِ خدمت‌رسانی، وجود و بروز درصد ناچیزی خطا انکار نشدنی است.
وی افزود: من و همه همکارانم در مجموعه مخابرات در تلاش برای حل‌وفصل کامل این مهم در کمترین زمان ممکن هستیم و قطعاً باور همه ما بر این است که جلب رضایت کامل مشتریان همواره اولین و مهم‌ترین اولویت ما بوده و اگرچه در بروز خطا و اشکال، عوامل مختلفی دخیل است اما می‌دانیم وجود حتی یک نارضایتی شایسته این مجموعه ارزشمند نیست و در تلاش برای رفع این موارد هستیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین خاطر نشان کرد : همه کارکنان و مدیران در مجموعه مخابرات با تمام تلاش خود از جمله تجمیع سامانه‌ها از ۳۱ مرکز پاسخگویی به ۷ مرکز، آموزش مؤثرتر پرسنل و نظارت بیشتر، در تلاش برای پاسخگویی بهتر و کامل تر به تمام مشتریان هستند.
مهندس سید مجید صدری افزود: از تمام بخش‌های متولی اجرا و پاسخگویی بویژه پیمانکاران مجموعه مخابرات در سراسر کشور انتظار دارم نظارت بیشتری بر عملکرد مجموعه خود داشته باشند و به صورت جدی از معاونت امور مشتریان انتظار عملکرد مؤثرتر و مسئولانه تر را دارم.

خروج از نسخه موبایل