دانلود Soccer Stars 4.4.0 فوتبال ساکر استارز اندروید

بازی ستاره‌های فوتبال یا همان Soccer Stars بازی‌ای سرگرم کننده و به شدت اعتیادآور است که شاید در مکان‌های عمومی یا بین دوستانتان به دفعات دیده‌اید که در حال بازی کردن آن و رقابت با یکدیگر هستند.

مجله آنلاین موبنا – این بازی از سوی استودیوی بازیسازی miniclip ارائه شده است و به عنوان یک بازی آنلاین ورزشی، فکری و البته رقابتی توانسته امتیاز خوب ۴.۴ از ۵ را در گوگل پلی کسب کند و تاکنون بیش از ۵۰ میلیون بار توسط کاربران نصب گردیده که نشان از  طرفداران بسیار زیاد این بازی جذاب و محبوب دارد.

Soccer Stars ساکر استارز اندروید

Soccer Stars اندروید: فوتبال بیلیاردی ۵ در برابر ۵

سبک بازی به این صورت است که شما یک تیم ۵ نفره را دراختیار دارید و رقیب شما هم یک تیم ۵ نفره دارد و حالا باید با انتخاب یک استراتژی مشخص و کمی فکر بازیکن ها را طوری هدایت کنید که توپ را به دروازه تیم روبه رو وارد کنید و  گل به ثمر برسانید. البته قابل ذکر است که بازیکن ها را باید با انگشت مانند بیلیارد به سمت توپ پرتاپ کنید که البته قدرت و جهت آن کامل توسط خود شما مشخص می‌شود.

تنوع در انتخاب حالت های مختلف ساکر استارز

گیم پلی بازی بسیار روان و زیباست و با موسیقی متن خوبی که دارد همواره شما را سرگرم می‌کند. بازی حالت‌های مختلفی دارد. در قسمت Play 1 on 1 شما به صورت رندوم با فردی که در بازی از سراسر جهان آنلاین است مسابقه خواهید داد. در قسمت Play Tournament میتوانید از بین کاپ هایی که برگزار می‌شوند و هرکدام میزان سکه‌ی ورودی مشخصی دارند یکی را انتخاب کنید و به صورت حذفی بازی کنید.

چالش با دوستان در رقابت آنلاین فوتبالی

و اما ویژگی محبوبی که در Soccer Stars وجود دارد امکان بازی با دوستان است. برای اینکار دو روش وجود دارد اگر در یک مکان هستید و می‌خواهید روی یک دستگاه بازی کنید می‌توانید از داخل منو practice offline را انتخاب و شروع به بازی کنید اما اگر می‌خواهید با دوستانتان به صورت آنلاین بازی کنید باید با انتخاب play with friends وارد آن شده و سپس ابتدا دوست خود را از طریق ID ادد کرده و بعد از آن با انتخاب گزینه Challenge او را به بازی و رقابت دعوت کنید.

عشق فوتبال ها دانلود کنند: دانلود FootLOL: Crazy Soccer Free بازی فوتبال جنگی

همه در Soccer Stars دنبال سکه بیشترند شما چطور؟

همچنین دیگر نکته مهمی که در بازی ستاره‌های فوتبال وجود دارد این است که شما برای رقابت‌ها به سکه احتیاج دارید که البته نگران نباشید، زیرا به راحتی در بازی می‌توانید آن را کسب کنید. با برنده شدن در هر بازی سکه به دست‌ می‌آورید و البته با باختن نیز سکه از دست می‌دهید.  با کسب سکه ها میتوانید استایل بازیکن‌ها و رنگ‌های آن‌ها را عوض کنید. برای مثال بازیکن‌ها همگی پرچم ایران را بپوشند و یا اینکه میتوانید استراتژی‌هایی را که در بازی قفل هستند آزاد کنید و در رقابت‌ها از آن‌ها استفاده کنید و در کل از قسمت Shop میتوانید خرید کنید.

روش های سکه گرفتن در ساکر استارز

بازی مکانیزمی دارد که شما را در چرخه به دست آوردن و از دست دادن یا خرج کردن سکه نگه می دارد. اول ببینیم چطور می شود در ساکر استارز سکه جمع کرد؟ اولین راه همانطور که اشاره کردیم بردن بازی های آنلاین رو در روست که بسته به نوع بازی این عدد متفاوت می باشد. روش دیگر استفاده از مینی گیم های داخل بازیست. این مینی گیم ها فعلا ۴ تا هستند که در آینده ممکن است بیشتر هم بشوند. همگی هم به صورت رایگان و هم پولی قابل امتحان کردن هستند. روش بعدی کلیک روی Free Coins در منوی بالای صفحه است. با این کار ۳ راه به شما پیشنهاد می شود. دیدن ویدیوی تبلیغاتی، دانلود بازی های اسپانسری و دریافت سکه در ازای نصب آنها، و بسته ۲۵ تایی روزانه سکه مجانی که بی هیچ دلیلی هر روز می توانید آن را دریافت کنید.

پول در ساکر استارز به چه دردی می خورد؟

غیر از سکه آیکون سبز رنگ پول بالای صفحه همیشه خودنمایی می کند برعکس سکه که با روش هایی که ذکر شد به راحتی قابل افزایش است اما پول در ساکر استارز راحت به دست نمی آید. بالا رفتن سطح و بردن بعضی تورنومنت ها و رویدادهای خاص و البته فروشگاه بازی تنها راه های موجود برای پول جمع کردن در Soccer Stars هستند. از طرف دیگر برای خرج کردنش تا دلتان بخواهد راه وجود دارد. کافیست سری به فروشگاه بزنید تا ببینید هر چیزی که می خواهید بخرید در سطوح بالا حتما پول لازم دارد. به عبارت دیگر برعکس سکه، سازندگان پول را به این خاطر در بازی گنجانده اند که راه کسب درآمد برای خودشان را هموارتر کنند!

پول و سکه در ساکر استارز کجا خرج می شود؟

غیر از مبلغی که به عنوان ورودی برای انجام هر بازی رو در رو یا تورنومنت ها، باید از سکه و گاهی پول خود خرج کنید. اگر به فروشگاه بازی بزنید، آنجا می توانید ترکیب (Formation) تازه، مهره های جدید، ایجنت، پک گفتگو برای چت وسط بازی، آواتار، شکلک برای کل کل کردن، مینی گیم و… بخرید. همه اینها پول و سکه نیاز دارند و در مواردی باید پول واقعی(پرداخت درون برنامه ای) خرج کنید تا آنها را به دست آورید.

پنالتی زن ها نبینند: معرفی و دانلود بازی ایرانی قهرمان فوتبال

ایجنت در Soccer Stars کیست؟ چه فایده ای دارد؟

ایجنت یا مدیربرنامه ها در Soccer Stars خاصیتش این است که در هر بازی سرعت رشد سطح شما را افزایش می دهد، هر بار که برنده شوید مقدار بیشتری جایزه دریافت می کنید و در ازای گل هایی که می زنید برای شما درآمد زایی می کند. اما در ازای این باید به اجنت خود حقوق پرداخت کنید و به او پول بدهید. این مدیربرنامه ها در قیمت های مختلف با پول بازی و پول واقعی(دلار) قابل خریدن هستند.

ثبت نام در بازی Soccer Stars

وقتی بازی را اجرا می کنید ۴ روش برای لاگین کردن وجود دارد یکی اتصال به اکانت فیسبوک، دومی اتصال به اکانت جیمیل، سومی بازی کردن به عنوان مهمان و آخری با اکانت مینی کلیپ. سه روش اول بسیار ساده هستند و نیازی به توضیح خاصی ندارند شما مشخصات کاربری فیسبوک یا جیمیل را وارد می کنید و ورود انجام می شود و در حالت مهمان هم کلا لازم نیست چیز خاصی وارد کنید یک آیدی مهمان به شما اختصاص می یابد و می توانید بازی کنید.

آموزش ساخت اکانت مینی کلیپ برای Soccer Stars

برخلاف ۳ روش ذکر شده که توضیح دادیم، متاسفانه سازندگان بازی انگار یادشان رفته گزینه ای برای ساخت اکانت مینی کلیپ داخل بازی قرار دهند و عملا شما نمی توانید اکانت مینی کلیپ از داخل ساکر استارز بسازید! بلکه اگر از قبل از جای دیگر اکانت مینی کلیپ ساخته باشید می توانید با آن لاگین کنید. حالا سوال اینجاست که چگونه اکانت مینی کلیپ بسازیم؟

برای ساخت اکانت مینی کلیپ یک بازی دیگر از سازنده را باید دانلود کنید. مثلا در اینجا ما بازی ۸ Pool Ball را دانلود کرده ایم. این بازی بیلیارد را باز کنید. مشابه ساکر استارز می بینید که همان چهار روش برای ورود به بازی وجود دارد. Login With Miniclip ID را بزنید.

آموزش ساخت اکانت مینی کلیپ برای ساکر استارز

حالا پایین سمت چپ دکمه Create Miniclip ID را لمس کنید.

آموزش ساخت اکانت مینی کلیپ برای ساکر استارز

به ترتیب ایمیل، رمز ورود، لقب و تاریخ تولدی را وارد نمایید و Create را بزنید.

آموزش ساخت اکانت مینی کلیپ برای ساکر استارز

تمام شد اکانت شما ساخته شده و وارد بازی بیلیارد می شوید.

آموزش ساخت اکانت مینی کلیپ برای ساکر استارز

حالا بازی بیلیارد را ببندید و به ساکر استارز برگردید این بار با زدن Login With Miniclip ID اکانتی که در بازی بیلیارد ساخته بودید را بزنید و وارد شوید.

مینی گیم های ساکرز استارز

  • گردونه شانس: هر روز گردونه را بچرخانید و سکه جایزه بگیرید.
  • پاکت های سورپرایز: به صورت شانسی یک پاکت را انتخاب کنید و غافلگیر شوید.
  • بخراش و ببر: دست خود را روی یک صفحه ۳ در ۴ بکشید، صفحه را خراش دهید تا جایزه تان معلوم شود.
  • گل طلایی: در موقعیتی خاص با یک ضربه گل بزنید و جایزه بگیرید.

ویژگی‌های اصلی بازی Soccer Stars

  • بازی مولتی پلیر به صورت آنلاین و آفلاین
  • گیم پلی ساده و جذاب
  • حالت بازی دوستانه
  • حالت پنالتی
  • تورنمنت‌های آنلاین و رقابت با بازیکنانی از سراسر دنیا
  • بازی در کشورهای مختلف
  • جمع‌آوری کاپ، تیم و استراتژی بازی
  • امکان بازی با دوستان و خانواده

تغییرات نسخه‌ی جدید بازی Soccer Stars

  • حالت گل طلایی، هدف را بزنید و برنده شوید.
  • لیگ ستارگان، رقابت هایی موقتی که در آن می توانید نماینده کشور خود در بازی باشید.
  • بهبود الگوریتم  بازی برای رقابت منصفانه، برای اینکه کمتر به رقیبی بخورید که سطح بالاتری از شما دارد.

تصاویر بازی Soccer Stars

دانلود بازی ساکر استارز (بروز رسانی خرداد ۹۸) :

دانلود Soccer Stars نسخه v4.4.0

دانلود Soccer Stars 4.4.0 فوتبال ساکر استارز اندروید

دانلود Soccer Stars 4.4.0 فوتبال ساکر استارز اندروید

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا