دانلود Minecraft 1.12.0.6 دنیای پیکسلی ماینکرافت اندروید

بازی Minecraft یکی از محبوب‌ترین بازی‌های فکری، آرکید و ماجراجویی است که استودیو Mojang نسخه‌ اولیه‌ آن را برای رایانه‌های شخصی عرضه کرده بود و سپس سایر نسخه‌ها از جمله نسخه‌ اندرویدی آن موسوم به نسخه جیبی یا Pocket Edition را نیز منتشر کرد.

مجله آنلاین موبنا – نسخه اندرویدی این بازی نیز همانند سایر نسخه‌ها از محبوب‌ترین بازی‌های پلی استور به شما می‌رود و با وجود اینکه در گوگل پلی با قیمت ۶.۹۹ دلار به فروش می‌رسد، اما تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود گردیده و این برای یک بازی غیر رایگان واقعاً شگفت انگیز است. Minecraft در گوگل پلی رتبه ۴.۵ از ۵ را به خود اختصاص داده و به واقع می‌توان گفت که از بهترین بازی های آفلاین اندروید است. البته لازم به ذکر است که  Minecraft یک بازی گرافیکی نیست اما طراحی منحصر به فرد آن شما را به خود جذب خواهد کرد.

بازی Minecraft اندروید

از یک پیکسل تا هزاران پیکسل دنیای Minecraft گسترش می یابد

در بازی ماینکرافت شما در یک دنیای نامحدود، به طور آزادانه به ساخت و ساز می‌پردازید، یک شهر رویایی با تمامی امکانات برای خود می‌سازید، از ساده ترین خانه‌ها گرفته تا بزرگترین قصرها و می‌توانید در آن گشت و گذار کنید و هر ایده‌ای که در ذهن دارید را پیاده کنید. در این بازی بلوک‌ها و اشکال مختلفی را در اندازه‌های گوناگون در اختیار دارید و با کنار هم قرار دادن دقیق آن‌ها می‌توانید به ساخت و ساز سازه‌ها و مکانیزم‌های مختلف بپردازید. در مود Creative یا حالت خالق، منابع نامحدود در اختیار دارید و هر چه بخواهید می‌توانید بسازید. در مود Survive یا حالت بقاء، باید با ساخت سلاح و نیروی نظامی از خود در برابر حمله دشمنان دفاع کنید.

حالت بقا در Minecraft

در حالت بقای بازی ماینکرافت باید هر بلوکی را که به دست آورید با دقت در دنیا استفاده کنید. چیزی که در این میان کمی خسته کننده می شود این است که برای ساخت خانه خود این بلوک ها را تک به تک باید به دست آورده، جا به جا کنید و در نهایت جاگذاری کنید.

در همین مورد بخوانید: دانلود بازی Minecraft 1.20.0.24؛ «ماینکرافت» اندروید (+مود)

در ماینکرافت وقتی هوا تاریک شد بیشتر مراقب باشید!

با غروب خورشید در بازی، سر و کله آدم بد ها پیدا می شود. افرادی ترسناک و خطرناک که شاید یک ساعت یا بیشتر درگیر دفع خطر آنها باشید.  همین موضوع  حس دلشوره خاصی به گیمر منتقل می کند! البته معمولا مبارزه با دشمن در سطح قلمرو آسان تر از جنگیدن با آنها در مرز هاست. بنابراین هر چه دور از قلمروی خود باشید خطر بیشتری شما را تهدید می کند همین امر حس جذابیت بیشتری به Minecraft می بخشد.

تصاویر بازی Minecraft

ویژگی‌های آخرین نسخه بازی:

  • بازسازی روستا ها و اکتشاف در میان اقلیم های گوناگون با سایت های کاری، ساختمان ها،پروزه ها و موقعیت های مجتمع سازی
  • به دست آوردن اعتماد روستا نشینان و راه اندازی سیستم داد و ستد با آنان.

دانلود بازی Minecraft (بروز رسانی ۴ خرداد ۹۸) :

دانلود فایل نصبی Minecraft برای همه گوشی ها نسخه v1.12.0.6

دانلود فایل نصبی Minecraft برای X86 نسخه v1.12.0.6

دانلود Minecraft 1.12.0.6 دنیای پیکسلی ماینکرافت اندروید

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا