بوی خوش آشنایی

زمانی که لوازم خانگی جدیدی را می‌خرید و به خانه می‌آورید مثل وقتی که شخص جدیدی به خانه‌تان وارد می‌شود لازم است تا دقایق و ساعتی را برای آشنایی و شناخت بیشتر اختصاص دهید. در مورد لوازم خانگی این کار به وسیله نصاب دستگاه انجام می‌شود اما این کارشناسانان خبره به دلیل وقت و زمان کمی که دارند تنها به گفتن یکسری توضیحات کلی و مختصر در مورد دستگاه و قابلیت‌های آن اکتفا می‌کنند.

مجله آنلاین موبنا –  به همین دلیل برخی از قابلیت‌های یک محصول ممکن است برای ما پنهان بماند و چه بسا اگر دوست و آشنایی آنها را به ما معرفی نکند هیچ وقت از وجود آنها و کابردها و فوایدی که دارند، باخبر نشویم.

شناخت این قابلیت‌‌های پیدا و پنهان محصولات علاوه بر راحت‌تر شدن کارهای روزمره، لذت دیگری هم دارد و آن هیجان ناشی از کشف و آگاهی این ویژگی‌هاست. مثلا خود من موقعی که از قابلیت بوزدایی و پاکسازی ماشین لباسشویی‌ام مطلع شدم آنقدر هیجان داشتم که دوست داشتم آن را با شما هم اشتراک بگذارم.

 

فناوری Air Wash سامسونگ

یکی دو هفته‌ بعد از اینکه ماشین لباسشویی سامسونگ را خریدم لذت کشف قابلیت Air Wash را به معنای واقعی حس کردم. فناوری Air Wash در ماشین لباسشویی‌های سامسونگ به گونه‌ای عمل می‌کند که علاوه بر گرفتن بوی نامطبوع لباس‌ها و پارچه‌ها تمامی باکتری‌ها و میکروب‌های موجود در الیاف را نابود و حذف می‌کند.

بو گرفتن لباس‌ها به خصوص در فصول گرم سال اتفاق طبیعی اما آزاردهنده‌ای است. به کمک قابلیت Air Wash که در برخی از مدل‌های ماشین‌ لباسشویی‌های سامسونگ قرار دارد می‌توان تنها با زدن یک دکمه و در زمانی کمتر از نیم ساعت لباس‌های خود را در تمیزترین و خوشبوترین حالت تحویل بگیرید.

در مورد لباس‌های چرک و آلوده به میکروب هم پس از طی کردن زمانی کمتر از یک ساعت می‌توانید لباس‌های خود را کاملا پاک و شسته تحویل بگیرید. این فناوری دارای ویژگی خشک‌کن ۱۰۰ درصد است تا لباس‌ها را آماده پوشیدن تحویل دهد.

نکته جالب در مورد فناوری Air Wash جایی است که تمامی این کارها بدون استفاده از آب، ماده شوینده و شیمیایی خاصی انجام می‌شود و فقط به کمک هوای داغ تمامی بوها و میکروب‌ها از بین می‌رود.

 

 

 

 

محافظ یخچال‌های سامسونگ

همان روزی که می‌خواستم یخچال ساید‌بای‌ساید سامسونگ را بخرم می‌دانستم که این یخچال‌ها داری سیستم گردش هوای دوگانه (Twin Cooling) هستند. در این سیستم، گردش هوای فریزر و یخچال کاملا از یکدیگر جداست و به همین دلیل بوی نامطبوع مرغ و ماهی فریزر به یخچال منتقل نمی‌شود. من از این موضوع کاملا اطلاع داشتم و اتفاقا یکی از دلایل انتخاب ساید‌بای‌ساید سامسونگ همین قابلیت بود اما موضوعی که مدتی بعد از خرید یخچال به آن پی بردم حضور لایه‌‌ای فلزی از جنس استیل در بخش داخلی درب یخچال بود. این لایه همان محافظ Metal Cooling است که باعث می شود هوای سرد داخل یخچال باقی بماند و با باز و بسته‌کردن درب یخچال، دمای داخلی آن کمتر از حالت عادی بالا برود. در نتیجه با کاهش نوسانات دما تازگی مواد غذایی در تمامی شرایط تضمین شده به گونه‌ای که رطوبت مواد غذایی در سایدبای‌سایدهای سامسونگ تا ۷۰ درصد حفظ می‌شود، رقمی قابل توجه در مقایسه با یخچال‌های معمولی که تنها ۳۰ درصد است. علاوه بر این کمپرسورهای یخچال سامسونگ با امکان تنظیم و کنترل سرعت‌‌های متفاوت مقدار مصرف انرژی را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد. عملکرد این کمپرسورها را می‌توانید در زمان دریافت قبض‌های ماهانه برق به خوبی مشاهده کنید، جایی که رقم بالایی در هزینه‌های سالیانه مصرف انرژی تنها به کمک یخچال خانه صرفه‌ جویی می‌شود. همچنین کمپرسورهای دیجیتال اینورتر یخچال‌های سامسونگ با داشتن ۱۲۳ ماه ضمانت تعویض تا سال‌ها خیال خانواده‌ها را در مورد هزینه‌های تعمیر و نگهداری یخچال راحت می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا