ارتقا ۱۱ رتبه ای شاخص IDI استان کرمانشاه

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه به همراه مجمع نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار و گفت و گو کرد.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، شهریار بهنیا مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه در دیدار مجمع نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گزارش عملکرد حوزه استانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را در دولت تدبیر و امید به تفصیل اعلام کرد.

آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به افزایش اعتبارات طرح USO که باعث بهبود وضعیت ارتباطات روستایی استان کرمانشاه شده است، گفت: شاخص IDI استان کرمانشاه با رشد ۱۱ پله ای از رتبه ۲۹ به ۱۸ ارتقا پیدا کرده است.

وی افزود: ارتقای وضعیت آنتن دهی پوشش تلفن همراه و رفع مشکلات اینترنت شهری در استان کرمانشاه به خوبی انجام شده است.

بهنیا در این جلسه با اشاره به پایداری ارتباطات در بحران سیل اخیر، تصریح کرد: با پیش بینی های لازم از جمله ایجاد مسیرهای متعدد ارتباطی پشتیبان توانستیم ارتباطات را در این بحران حفظ و پایدار نگه داریم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه با اشاره به رشد ۲۷ برابری تعداد کاربران اینترنت در دولت تدبیر و امید، تصریح کرد: استان کرمانشاه در این مدت توانسته است پهنای باند این استان را ۷۰ برابر و مشترکان اینترنت ثابت را ۱۶۸ درصد رشد افزایشی دهد.

وی افزود: خدمت وظیفه ما است و همه تلاش خود را در جهت اجرایی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری و وزیر ارتباطات انجام می‌دهیم.

بر اساس این گزارش، احمد صفری، حجت الاسلام و المسلمین سید جواد حسینی کیا و فرهاد تجری نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه دیدار و گفت و گو کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا