ضرورت ایجاد تحول دیجیتالی در خدمات پستی

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان غربی در دومین نشست شورای راهبردی مدیران حوزه فاوای استان بر لزوم ایجاد تحول دیجیتالی در خدمات پستی تاکید کرد و گفت:استفاده از سرویس های نوین پستی و دیجیتالی کردن این خدمات در راستای توسعه دولت الکترونیک از ضروریات است.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی ICT آذربایجان غربی، قاسم جلیلی نژاد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با اشاره به تغییر نیازهای مشتریان و ضرورت طراحی سرویس های نوین و متناسب با این نیازها، افزود: با توجه به فعالیت اپراتورهای بخش خصوصی، باید در مسیر ایجاد جذابیت خدمات و سرویس ها قدم برداریم.

جلیلی نژاد با اشاره به برخی از مشکلات دفاتر پیش خوان گفت: در صورت احراز شرایط دفتر ICT روستایی در روستاهایی که به تازگی به شهر تبدیل شده اند این دفاتر با تصمیم کارگروه به دفتر پیش خوان دولت تبدیل می شوند.

مدیر کل ICT آذربایجان غربی با تاکید بر رعایت قوانین در مراحل اقدام به صدور مجوز دفاتر پیشخوان اظهار کرد: دفاتر ICT روستایی واقع در مناطقی که به شهر تبدیل شده اند در الویت احراز مدارک و شرایط جهت تبدیل شدن به دفتر پیشخوان قرار دارند.

وی در ادامه به مشکلات بخش انزل اشاره کرد و گفت:طبق مکاتبات بخشدار این بخش وضعیت ارتباطات و سرویس دیتای این منطقه شناسایی شده است که نیاز به بررسی و اقدام مخابرات منطقه دارد .

در ادامه مدیر کل ICT استان به بررسی اجمالی تحقق تمام مصوبات شهرستانها با حضور مدیران این حوزه و فرمانداران و نمایندگان مجلس در سال گذشته پرداخت و به اجرای دقیق مصوبات سفرهای شهرستانی و درخواست های بررسی مشکلات ارتباطی مسولین استانی و شهرستانی تاکید کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا