دانلود Security Master 4.9.6 بهترین آنتی ویروس اندروید

آنتی ویروس Security Master با امتیاز گوگل پلی ۴.۷ جز بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های امنیتی برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود.

مجله آنلاین موبنا – این برنامه سبک، ایمن و بسیار قدرتمند در شناسایی و پاکسازی هر نوع ویروس و بدافزاری عمل میکند. Security Master در سال ۲۰۱۴ از سوی موسسه بررسی کننده آنتی ویروس ها به عنوان برترین ضد ویروس پلتفرم اندروید شناخته شد البته با امتیاز ۴.۷ از ۵ و بیش از ۵۰۰ میلیون دانلود در گوگل پلی میتوان به رضایت کامل کاربران از این اپلیکیشن امنیتی پی برد. در این پست برخی از ویژگیهای آنرا بررسی می کنیم.

Security Master آنتی ویرویس اندروید

بهبود عملکرد گوشی اندروید با Security Master

نرم افزار سکوریتی مستر، برای بهبود عملکرد گوشی شما فکر همه جا را کرده است، یکی از ابزار های آن، خنک کننده پردازنده است که با لغو فرآیند های غیر ضروری سرعت سی پی یو را افزایش و دمای آن را کاهش می دهد. به همین منوال در قسمت Phone Boost رم گوشی هم با یک کلیک پاکسازی می شود تا سرعت کار با گوشی بالاتر برود.

همیشه در گوشه گوشه تلفن همراه فایل های ریز و درشتی جای گرفته اند که شاید خود ما هم از وجود آنها بی خبر باشیم. حذف فایل های زائد، با قابلیت Clean Junk برنامه امکان پذیر است. بهبود کارکرد باتری ویژگی بعدی نرم افزار Security Master می باشد. این بخش برنامه های در حال اجرا در پس زمینه را شناسایی کرده و پاک سازی می کند تا باتری دوام بیشتری داشته باشد.

بعضا می بینیم که نوتیفیکیشن های گوشی انقدر زیاد شده اند که لا به لای انبوه این پیغام های اکثرا کم اهمیت، پیام های مهم گم می شوند! امکان دیگر این نرم افزار پاک کردن دسته ای اطلاعیه های گوشی به منظور جلوگیری از دریافت پیام های آزاردهنده است.

حذف خودکار تاریخچه های مرورگر گوشی دیگر قابلیت جالب سکوریتی مستر می باشد. که امنیت وب گردی شما را بالاتر می برد تا در زمانی که گوشی در اختیار خودتان نبود دیگران نتوانند به تاریخچه مرورگر تان، سرک بکشند!

ایمن سازی دیوایس شما

  • ۱۶ سال سابقه در تولید و توسعه برنامه های امنیتی
  • داشتن دو موتور محلی و ابری
  • ۵۰۰ برابر سریع تر از رقبا
  • اسکن حافظه داخلی و خارجی
  • رایگان با آپدیت آسان (عدم تحریم ایران)
  • کم حجم با اینترفیس فوق العاده
  • وبگردی امن با مسدود کردن آدرسهای آلوده و مشکوک

آموزش کاربردی: آموزش حذف ویروس از دستگاه اندرویدی بدون ریست فکتوری

ویژگی های نرم افزار Security Master

  • حفظ حریم خصوصی: این برنامه برای حفظ حریم خصوصی شما ابرازهای به همراه دارد
  • ابزار App Lock : برای رمز گذاری بر روی برنامه و اپلیکیشن های خاص، مثلا بکمک این ویژگی می توانید روی شبکه اجتماعی یا مسنجرهای خود مانند وایبر، لاین و واتس آپ پترن بگذارید تا دیگران دسترسی به آنها نداشته باشند.
  • ابزار Call Blocking : ابزاری برای بلاک کردن ساده شماره های مزاحم برای شماست
  • موبایل یاب (ضد سرقت): به کمک ابزار Find Phone شما قادر خواهید بود در هنگام سرقت گوشی خود آن را از طریق این آدرس پیدا کنید: https://findphone.cmcm.com
  • هشدار دزدگیر: این قابلیت به این صورت است که هر کس گوشی شما را جا به جا کند. با زنگ هشدار از این موضوع مطلع می شوید.
  • تست امنیت WiFi : برنامه دسترسی های غیرمجاز به شبکه وای فای شما را چک می کند.سرعت اینترنت را تست می کند تا امنیت گوشی شما در حالت آنلاین حفظ گردد.
  • امنیت پیامرسانی : قابلیت Message Security برای این است که پیش نمایش پیام های دریافتی گوشی را مخفی کند تا امنیت حریم شخصی شما حفظ شود. برنامه همه نوتیفیکیشن های چت ها را یکجا جمع می کند تا خواندن و  مدیریت آن آسان تر شود.

در پایان اگر بدنبال آنتی ویروس سریع مطمئن برای گوشی یا تبلت خود هستید اپلیکیشن Security Master بهترین انتخاب برای شماست.

همینطور بخوانید: با بهترین اپلیکیشن های امنیتی و ضد ویروس اندرویدی ۲۰۱۸ آشنا شوید

دانلود Security Master اندروید (بروز رسانی اردیبهشت ۹۸) :

دانلود Security Master نسخه v4.9.6

دانلود Security Master 4.9.6 بهترین آنتی ویروس اندروید

دانلود Security Master 4.9.6 بهترین آنتی ویروس اندروید

اگر گوشی شما ویرویس گرفته مطالعه کنید:

پاکسازی گوشی اندرویدی از ویروس و malware

آموزش حذف کامل ویروسهای اندرویدی بدون پاک شدن اطلاعات

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا