دانلود Quiz of Kings 1.14.4755 بازی سوال جواب اندروید

در روزگاری که تب سوال و جواب در مسابقات مختلف در ایران داغ شده است. بازی Quiz of Kings به عنوان یکی از نمونه های موفق در این حوزه محسوب می شود به طوری که بین سال های ۹۴ تا ۹۶ در جشنواره های مختلف بنیاد ملی بازی های رایانه ای و جشنواره وب و موبایل ایران چند بار جوایزی را از آن خود کرده است.

مجله آنلاین موبنا – موفقیت کوییز آف کینگز به اندازه ای رسید که در دو دوره اخیر لیگ بازی‌های رایانه‌ای نیز جزء بازی های مسابقات قرار گرفت. همچنین این بازی در حال حاضر بیش از ۱ میلیون نصب فعال در مارکت بازار دارد.

بازی Quiz of Kings اندروید

لذت رقابت آنلاین سوال جوابی در Quiz of Kings اندروید

در بازی ایرانی کوییز آف کینگز هر بار که بازی را شروع می کنید طی ۶ مرحله با یک رقیب دیگر به صورت آنلاین رقابت می کنید. هر مرحله شامل ۳ سوال می شود و هر دفعه به صورت نوبتی یکی از دو شرکت کننده می تواند از بین ۳ گرایشی که به طور تصادفی به بازیکن نشان داده می شود یکی را انتخاب کند تا هر دو به سوالات آن گرایش پاسخ دهند. بعد از پایان ۶ مرحله امتیاز نهایی بازیکنان بر حسب تعداد سوالی که درست پاسخ داده اند حداکثر از ۱۸ تعیین شده و برنده مشخص می گردد.

چطورر در کوییز آف کینگز سکه جمع کنیم؟

با هر بردی که در بازی به دست بیاورید سکه جایزه می گیرید. شما می توانید در لیگ ستاره ها شرکت کنید تا اگر جزء نفرات اول تا سوم شدید سکه جایزه بگیرید. البته راه های دیگری هم برای گرفتن سکه وجود دارد شما می توانید به کارخانه سوال بروید سوال طراحی کرده و بعد از اینکه سوال شما توسط ناظران بازی بررسی و مورد تایید قرار گرفت سکه جایزه بگیرید. راه آخر هم این است که به فروشگاه بازی رفته و سکه خریداری کنید که بسته به تعداد سکه ای که می خرید از ۲ هزار تا ۳۵۰ هزار تومان هزینه آن متغیر می باشد.

سکه های بازی Quiz of Kings به چه دردی می خورند؟

با داشتن سکه می توانید آواتار خود را زیبا تر کنید و برای آن آپشن های جدید بخرید. از سکه برای شرکت در حالت “بازی نامحدود” استفاده کنید. اگر در حین بازی از گرایش هایی که به شما پیشنهاد شده خوشتان نیامد سکه بدهید تا گرایش ها عوض شود یا اگر جواب سوالی را بلد نبودید از سه گزینه کمکی سوال شامل حذف دو گزینه، شانس انتخاب دو گزینه به جای یک گزینه و دیدن نظرات مردم می توانید استفاده کنید. البته این مورد هم مجانی نیست و باید سکه خرج کنید!

ارتقای سطح و شرکت در لیگ ستاره ها

هر چه بیشتر بازی کنید و در رقابت ها برنده شوید “تجربه” شما در بازی بالاتر می رود برای شروع بازی تصادفی، شرکت کننده ها با بازیکنان هم سطح خود بازی می کنند پس طبعا هرچه تجربه بالاتری به دست آورید به رقبای سخت تری هم برخورد خواهید کرد و جذابیت بازی نیز بیشتر می شود. شرکت در لیگ ستاره ها و برنده شدن در آن نیز به شما، تجربه جایزه می دهد.

چت با دوستان و دعوت از آنها

در هنگام بازی با رقیب خود می توانید با او چت کنید و کری بخوانید! همچنین می توانید لیست دوستان برای خود درست کنید. برای این کار آیدی دوست خود را در لیست دوستان خود اضافه کنید تا هر وقت خواستید با او بازی کنید سریع بتوانید این کار را انجام دهید.

چالش جدید موضوع طلایی

هر بار چالش جدیدی به صورت تصادفی در این بخش ایجاد می شود. به عنوان مثال ممکن است چالش این باشد که  تعداد مشخصی (مثلا ۴۰ سوال) از یک گرایش خاص را درست جواب دهید تا جایزه این چالش را به دست آورید. البته این بخش خودش بازی مجزایی ندارد و شما برای انجام چالش باید بازی عادی دونفره خود را انجام دهید و در آنجا همزمان که با دیگران رقابت می کنید باید سعی کنید به سوالات گرایش اعلام شده در چالش موضوع طلایی جواب دهید و آن را هم پیش ببرید.

ویژگی های بازی Quiz of Kings

  • تنوع بیش از ۱ میلیون سوال در موضوعات مختلف شامل اطلاعات عمومی، ورزش، لوگو و سرگرمی، مذهبی، سینما، موسیقی، ریاضی و هوش و فوتبال
  • امکان اضافه کردن سوال توسط کاربر در کارخانه سوال
  • امکان شخصی سازی آواتار بین ۱ میلیون حالت مختلف
  • دعوت دوستان از طریق شبکه های اجتماعی
  • امکان چت با رقیب حین انجام بازی
  • شرکت در لیگ ستاره و بازی نامحدود
  • امکان ساخت گروه در بازی
  • رنکینگ برترین شرکت کننده ها و برترین طراحان سوال

تصاویر بازی Quiz of Kings

دانلود کوییز آف کینگز (  بروز رسانی ۳۱ اردیبهشت ۹۸ ) :

دانلود مستقیم نسخه ۱.۱۴.۴۷۵۵

دانلود Quiz of Kings 1.14.4755 بازی سوال جواب اندروید

این بازی ایرانی را هم ببینید: دانلود بازی آمیرزا نسخه ۳.۱ | حدس کلمات بهم ریخته و افزایش اطلاعات عمومی

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا