دوربین جان سخت اوسمو (+فیلم/تصاویر)

اگر یک دوربین ورزشی ضد آب با اندازه جمع و جور و کیفیت بالای تصاویر ثبت شده را مدنظر قرار داده اید؛ اوسمو می تواند یک انتخاب برتر برایتان باشد.

مجله آنلاین موبنا – کمپانی مطرح دی جی آی از کشور چین دوربینی را ارائه کرده که در نوع خود یک محصول جذاب و متفاوت محسوب می شود. این محصول که اوسمو نامگذاری شده در واقع یک دوربین ورزشی ضد آب کوچک مجهز به دو نمایشگر است که امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

گفتنی است کمپانی دی جی آی در شهر شنزن چین قرار دارد و یکی از مطرح ترین تولیدکنندگان پهپاد غیرنظامی در جهان است. این مجموعه در صنعت تصویر برداری هوایی نیز یکی از پیشگامان به شمار می رود.

اوسمو محصولی بسیار باکیفیت است که در ابعاد ۶۵ در ۴۲ در ۳۵ میلیمتر طراحی شده  و سنگینی آن نیز برابر با ۱۲۴ گرم است. ابعاد جمع و جور و سبکی موجب شده تا یک همراه تمام عیار باشد. این محصول می تواند تا عمق ۱۱ متر در آب غوطه ور شود.

دوربین جان سخت اوسمو (+فیلم/تصاویر)

برای اوسمو از یک سنسور سی ماس ″۲.۳/۱ با زاوایه دید ۱۴۵ درجه و دیافراگم f/2.8 استفاده شده است. این مشخصات موجب شده تا تصاویر ثبت شده توسط اوسمو سطح مناسبی از جزئیات را در خود داشته باشند. این دوربین از قابلیت ضبط ویدئو ۴k و تثبیت کننده تصاویر برخوردار است که امکان ثبت لحظات ورزشی و پرهیجان را برای کاربران با کیفیت مناسب فراهم می کند.

دوربین جان سخت اوسمو (+فیلم/تصاویر)

اسمو یک نمایشگر ۲.۲۵ اینچی در قسمت پشت دستگاه و یک نمایشگر ۱.۴ اینچی در بخش جلوی دوربین است. باتری دوربین با یکبار شارژ کامل تا ۶۳ دقیقه فیلمبرداری ۴K/60fps و بالغ بر ۱۳۵ دقیقه فیلمبرداری ۱۰۸۰p/30fps را پاسخگو است.

 

 

در صفحه آمازون این محصول ۳۴۹ دلار قیمت دارد.

دوربین جان سخت اوسمو (+فیلم/تصاویر)

دوربین جان سخت اوسمو (+فیلم/تصاویر)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا