کروم بوک خوش قیمت ایسوس (+تصاویر)

اگر به یک همراه جمع و جور با قابلیت های چند رسانه ای کامل احتیاج دارید، ایسوس یک محصول مناسب برایتان درنظر گرفته است.

مجله آنلاین موبنا – در نمایشگاه سی ایی اس ۲۰۱۹ کمپانی مطرح ایسوس از کروم بوک جدید خود مجهز به قلم رونمایی کرد که یک محصول جمع و جور در ابعاد ۰.۳۹ در ۶.۷۷ در ۹.۴۱ اینچ است. این تبلت دارای یک نمایشگر ۹.۷ اینچی بوده و سنگینی آن نیز حدود ۵۰۰ گرم است. این محصول در مقایسه با سایر کروم بوک های موجود؛ سبک تر، باریک تر است و نوار پلاستیکی اطراف فریم آن نیز موجب شده تا کاربر با راحتی بیشتری تبلت را در دست نگه دارد. قاب پشت تبلت از پلاستیک دارای بافت پارچه ای مانند، تولید شده که مقاومت تبلت را در برابر خط و خش و اثرانگشت به میزان چشمگیری افزایش داده است.

همچنین محصول موردنظر دارای استاندارد نظامی  MIL-STD-810G است که نشان از مقاومت مناسب آن خواهد داشت.

کروم بوک خوش قیمت ایسوس (+تصاویر)

کروم بوک سی تی۱۰۰ ایسوس از پردازنده (Hexa-Core (Dual arm Cortex-A72, Quad Cortex-A53 استفاده می کند و در کنار آن ۴ گیگابایت حافظه رم DDR3 و فضای ذخیره سازی داخلی ۳۲ گیگابایتeMMC استفاده شده است. با این مشخصات می توان انتظار داشت که سیستم عامل عملکردی روان و دلچسب را به نمایش بگذارد. این تبلت دارای یک شیار میکرواس دی است که می تواند حجم ذخیره سازی آنرا افزایش دهید.

کروم بوک خوش قیمت ایسوس (+تصاویر)

در رابطه با صفحه ۹.۷ اینچی تبلت باید به بزرگنمایی ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ آن اظاره کرد که کیفیت تصویر مناسبی را ایجاد خواهد کرد. قلم  دیجیتال Wacom EMR نیز تجربه ای فوق العاده از یادداشت و رسم دیجیتال برای کاربران همراه دارد. این قلم در فضایی که کنار تبلت برای آن در نظر گرفته شده، قرار می گیرد. دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی و دوربین پشتی ۵ مگاپیکسلی از دیگر امکانات آن به شمار می رود. بلندگوهای استریو و باتری با عمر ۱۰ ساعت نیز به موارد قبلی افزوده می شود.

از صفحه آمازون می توانید تبلت را به قیمت ۳۲۹.۹۹ دلار تهیه کنید.

کروم بوک خوش قیمت ایسوس (+تصاویر)

کروم بوک خوش قیمت ایسوس (+تصاویر)

کروم بوک خوش قیمت ایسوس (+تصاویر)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا