دانلود PUBG Mobile 0.12.0 – بازی پابجی اندروید (+دیتا)

PlayerUnknown’s Battlegrounds را بدون شک می توان محبوب ترین بازی آنلاین امسال به شمار آورد که این موضوع را می توان از روی آمارهای فوق العاده این بازی در استیم متوجه شد ، با توجه به عملکرد بسیار خوب این بازی بر روی رایانه های شخصی ، سازندگان آن تصمیم گرفتند تا آن را برای پلتفرم های مختلف از جمله گوشی های موبایل عرضه نمایند.

مجله آنلاین موبنا – مدتی است که نسخه اندرویدی این بازی با نام PUBG Mobile نیز عرضه شده است که از آن استقبال زیادی شده است ، با ما همراه باشید تا شما را با این بازی اکشن بیشتر آشنا کنیم.

بازی PUBG MOBILE پابجی اندروید

برای حل مشکلات گرافیکی بازی از پست زیر استفاده کنید :

حل مشکل گرافیک بازی PUBG Mobile

برای حل مشکل قطعی اینترنت پابجی از پست زیر استفاده کنید :

حل مشکل قطعی اینترنت PubG Mobile

به دنیای جذاب PUBG MOBILE قدم بگذارید

در ابتدای ورود به بازی PUBG MOBILE بایستی شخصیت خود را با استفاده از گزینه های شخصی سازی مختلف بسازید و سپس بصورت تکنفره ، دو نفره و چهار نفره وارد بازی شوید. گیم پلی بازی مشابه نسخه ی پی سی بازی می باشد که شما در ابتدا در یک هواپیما هستید و سپس با استفاده از چتر به داخل محیط بازی می پرید و بایستی در این محیط وسیع با سایر کاربران به رقابت بپردازید. تعداد کاربران حاضر در نقشه بازی در بالای صفحه مشخص است که بایستی سایر افراد را بکشید و در پایان آخرین فردی که زنده بماند به عنوان برنده شناخته می شود.

گیم پلی روان پابجی نقطه قوت اصلی بازی

سازندگان در زمینه ی کنترل بازی به خوبی عمل کرده اند به گونه ای که کاربران به راحتی می توانند شخصیت خود را کنترل نمایند ، حتی در بعضی مواقع می توان گفت نشانه گیری به سمت دشمنان در نسخه ی موبایلی راحت تر شده است ، همچنین در هنگام استفاده از وسایل نقلیه درون بازی مشکلی در کنترل آن ها نخواهید داشت.

درباره پابجی بخوانید: هشت اشتباه رایج در بازی PUBG Mobile که منجر به شکست می‌شود

گرافیک چشم نواز PUBG MOBILE و اهمیت سازندگان به جزئیات محیط

سازندگان گرافیک این بازی را براساس موتور آنریل ۴ توسعه داده اند که انصافا در طراحی این قسمت بخوبی عمل کرده اند و گرافیک نسخه ی موبایلی بازی دست کمی از نسخه ی پی سی آن ندارد ، البته در برخی از صحنه های بازی با افت فریم محسوسی روبرو خواهید شد که این موضوع بدلیل محیط های وسیع و شلوغ بازی طبیعی می باشد.

تصاویر بازی PUBG Mobile

در مورد همین بازی: آموزش بهترین مناطق غنایم و لوت‌ها در نقشه Erangel بازی PUBG Mobile

توجه: بازی بصورت آنلاین می باشد و بایستی دائم به اینترنت متصل باشید. همچنین برای بهره بردن از کیفیت بالای بازی گوشی‌هایی با نسخه‌ی اندروید ۵.۱.۱ به بالا و حداقل رم ۲G توصیه می‌گردد. به منظور رفع مشکلات گرافیکی و لگ زدن بازی در برخی از دستگاه‌ می‌توانید از برنامه رفع مشکلات گرافیکی که در ادامه جهت دانلود قرار داده شده، استفاده کنید.

دانلود PUBG Mobile برای اندروید ( بروز رسانی اردیبهشت ۹۸ ) :

دانلود فایل نصبی PUBG MOBILE نسخه v0.12.0

دانلود فایل دیتا PUBG MOBILE نسخه v0.12.0

دانلود برنامه رفع مشکلات گرافیکی بازی

دانلود PUBG Mobile 0.12.0 – بازی پابجی اندروید (+دیتا)

دانلود PUBG Mobile 0.12.0 – بازی پابجی اندروید (+دیتا)

نحوه نصب بازی:

– فایل نصبی APK را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و سپس استخراج کنید و پوشه com.tencent.ig را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.

درباره پابجی یاد بگیرید: راهنمای بازی PUBG موبایل: چگونه نام و ظاهر خود را تغییر دهیم

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا