دانلود Shadow Fight 2 Special Edition 1.0.2 بازی نبرد سایه

بازی Shadow Fight 2 یکی از بازی های جالب و محبوب اندرویدی در سبک اکشن می باشد که با دارا بودن داستانی جالب و گیم پلی هیجان انگیز، آمار خیره کننده ای در تعداد دانلود در پلی استور از خود بجا گذاشته است و بیش از ۱۰۰ میلیون بار در این سایت دانلود گردیده است.

مجله آنلاین موبنا – به تازگی نسخه special این بازی با نام Shadow Fight 2 Special Edition عرضه گردیده است که نسبت به نسخه ی اصلی دارای خط داستانی بیشتری می باشد و همچنین تبلیغات اضافی از بازی حذف گردیده اند.

بازی Shadow Fight 2 Special Edition اندروید

Shadow Fight 2 Special Edition :داستان در سایه نبرد در زیر نور خورشید

نسخه ی اصلی این بازی اکشن به طور رایگان عرضه گردیده بود ولی این نسخه با توجه به دارا بودن ویژگی های جدید دارای قیمتی معادل ۴.۹۹ دلار در پلی استور می باشد. همانطور که اشاره کردیم بازی دارای بخش داستانی جدیدی نیز می باشد که مربوط به سرگذشت استاد شما می باشذ و بایستی در قالب او بازی کنید و به سرگذشت او پی ببرید. زمانی که در قالب استاد خود در بازی هستید وی در مورد خاطرات و دشمنانش با شما سخن می گوید ، علاوه بر این بخش داستانی مربوط به استاد از نظیر محیطی دارای تنوع خوبی می باشد.

نبرد با تایتان برای خاتمه دادن به ترور های او

با تایتان رودررو شوید تا قتل عام دیگران توسط او پایان یابد. از دروازه های سایه ای عبور کنید و به دنیای به یاد ماندنی نبرد ها و قهرمانان شجاع قدم بگذارید. این سرزمین منتظر یک ماجزاجوی خطرپذیر هستند تا بیاید و آنها را از شر مهاجمان بدذات رها کند.

سبک بازی Shadow Fight 2 Special Edition

این بازی ترکیب جالبی از دو سبک مبارزه ای و RPG می باشد. در طول بازی جنگ افزار هایی از نوع سلاح های سنگین در اختیار داریدو مهارت ها و حرکات قهرمان بازی نیز با انواع و اقسام آپگرید ها قابل ارتقا هستند.

برای مبارزه خوب در Shadow Fight 2 Special Edition سلاح خوب هم لازم است!

شخصی سازی و آپگرید کردن سلاح ها نیز دارای جذابیت بخصوصی می باشد و بایستی توجه داشته باشید اگر می خواهید در مبارزات بازی (هر کدام از مناطق دارای مبارزات با سختی متفاوتی هستند) موفق شوید بایستی سلاح های جدیدی را طول بازی در اختیار بگیرید و آن ها را تا آخرین سطح ممکن آپگرید نمایید.

در کنار سلاح های خود بایستی به Perk ها نیز توجه ویژه ای داشته باشید زیرا با استفاده از آن ها می توانید فنون رزمی جدیدی را دریافت نمایید ، بعبارت بهتر می توان گفتن با بالا بردن سطح خود در بازی می توانید استایل مبارز خود را آن طور که می خواهید شکل دهید. سازندگان در طراحی محیط ها و گرافیک بازی بسیار خوب عمل کرده اند و می توان گرافیک بازی را از نقاط قوت آن به شمار آورد که جذابیت بازی را بیش از پیش کرده است.

ویژگی های بازی Shadow Fight 2 Special Edition

  • بدون تبلیغات
  • بدون انرژی: در بعضی از بازی ها بعد از مقداری بازی کردن انرژی گیمر تمام می شود و مدتی از بازی کردن منع می شود. اما در این بازی خوشبختانه خبری از انرژی نیست و آزادانه و پیوسته می توانید بازی کنید.
  • کشف داستان گذشته شخصیت سنسی
  • تنوع بالای سلاح ها در بازی
  • نبرد در ۷ سرزمین مختلف
  • کنترل آسان بازی متناسب با صفحه لمسی
  • گرافیک زیبا و طراحی ظاهری منحصر به فرد

تصاویر بازی Shadow Fight 2 Special Edition :

دانلود Shadow Fight 2 Special Edition ( بروز رسانی اردیبهشت ۹۸ ) :

دانلود Shadow Fight 2 Special Edition نسخه اصلی v1.0.2

دانلود Shadow Fight 2 Special Edition نسخه مود شده v1.0.2

دانلود Shadow Fight 2 Special Edition 1.0.2 بازی نبرد سایه

نسخه های دیگر بازی نبرد سایه را هم امتحان کنید:

دانلود Shadow Battle بازی مبارزه ای نبرد سایه ها

دانلود بازی اکشن Shadow Fight 3 v1.10.1 + دیتا

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا