سامسونگ اولین عرضه کننده اپل تی‎وی روی تلویزیون شد

شرکت سامسونگ الکترونیکس اعلام کرد تمامی مدل‌های ۲۰۱۹ تلویزیون هوشمند این شرکت و تعدادی از مدل‌های منتخب سال ۲۰۱۸ از امروز و پس از بروزرسانی Firmware، در بیش از ۱۰۰ کشور، مجهز به اپلیکیشن Apple TV خواهند شد و در ۱۷۶ کشور نیز از AirPlay 2 پشتیبانی خواهند کرد.

مجله آنلاین موبنا – کاربران سامسونگ اکنون می‏توانند از تماشای همه شبکه‎های Apple TV و فیلم‎های iTunes روی تلویزیون‎های هوشمند خود لذت ببرند.

وون جین لی، معاون اجرایی بخش نمایشگرهای سامسونگ می‎گوید «در یک دهه گذشته، سامسونگ در عرضه انواع شبکه‌ها و محتواها روی تلویزیون‎های هوشمند خود پیشتاز بوده است. حالا نیز ما اولین تولید کننده تلویزیون هستیم که اپلیکیشن Apple TV را روی یک تلویزیون هوشمند عرضه می‎کنیم».

این اپلیکیشن کاملا با پلتفرم تلویزیون هوشمند سامسونگ تلفیق شده است و کاربران می‎توانند با انتخاب آیکون اپلیکیشن Apple TV به تمامی برنامه‎ها و فیلم‎های iTunes دسترسی پیدا کرده و از میان بیش از ۱۰۰ هزار عنوان موجود، برنامه دلخواه خود را خریده یا اجاره کنند. در این برنامه ها انواع محتوا با کیفیت ۴K HDR و  با کیفیت تصویر بالا وجود دارد. کاربران  سامسونگ در سراسر جهان می‎توانند از طریق این اپلیکیشن در Apple TV  عضو شده و به این ترتیب تنها، هزینه تماشای همان برنامه موردنظر خود را پرداخت خواهند کرد. کاربران تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ همچنین می‎توانند از Apple TV+، اشتراک برنامه‎های اختصاصی اپل، نیز بهره‎مند شود. این خدمات قرار است از پاییز امسال در اپلیکیشن Apple TV قابل دسترس شود. با استفاده از قابلیت پشتیبانی از AirPlay 2 نیز کاربران تلویزیون‎های هوشمند سامسونگ می‎توانند به راحتی  محتواهای ویدئویی ذخیره شده روی دستگاه‎های آیفون، آیپد یا مک خود را بصورت مستقیم روی تلویزیون تماشا کنند.

همچنین اپلیکیشن Apple TV بدون هیچ مشکلی با خدمات تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ مانند Universal Guide، بیکسبی و بخش جستجو کار کرده و تجربه‎ای ساده و یکدست را در کل پلتفرم سامسونگ در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

برای اطلاعات بیشتر می‎توانید به بخش تلویزیون‎های هوشمند در سایت سامسونگ به نشانی https://www.samsung.com/tv  مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا