آئودی و هیولایی برای خانواده! (تصاویر)

در مجموعه مطالب “خیابان” مجله آنلاین موبنا می‌توانید بیننده گزارش‌های تصویری از هیولاهای خیابانی در نقاط مختلف جهان باشید. همراهی با این مجموعه مطالب که بصورت مختصر و تصویر محور ارائه می‌شوند، قطعا برای دقایقی شما را با آوای دلنشین اسب بخار همراه خواهد ساخت.

مجله آنلاین موبنا – ینا یکی از شهرهای زیبای آلمان است که طبیعت زیبای آن طرفداران زیادی دارد، اما اگر یک ماشین باز باشید زیبایی های یک محصول لوکس از آئودی در این شهر می تواند برایتان جذاب تر از هر چیز دیگری باشد و این اتفاقی است که برای عکاس ما در ینا رخ داده، هر چند پارک میان ماشین های دیگر مقداری ثبت تصاویر را دشوار کرده اما این چیزی از ارزش های هیولای آئودی کم نمی کند.

رنگ طوسی براق با انعکاسی از تصاویر محیط در بدنه خودرو ، چشمان مخاطب را به خود خیره می کند. این عضو خانواده آئودی نیز همانند سایر کواتروها ظاهری بسیار تهاجمی و جدی دارد و این کاملا برازنده خودرویی است که بالغ بر ۵۵۰ اسب بخار خروجی دارد. گریل توسعه یافته با لوگویی بزرگ در آئودی همان کد موفقی است که کمپانی مذکور در مدل های سال خود نیز همچنان برآن پایبند مانده است.

آئودی و هیولایی برای خانواده! (تصاویر)

شاید باورتان نشود اما ما در حال بررسی یک محصول مدل ۲۰۱۵ هستیم! و این رمز یک طراحی بدون زمان است که هر زمان آنرا مشاهده کنی بیشتر از قبل درگیر آن خواهی شد. بامپر جلو جدای از گریل که بخش اعظم ش را به خود اختصاص داده با دو فضای جزیره ای در قسمت گوشه ها(پایین) تهاجمی تر شده است و انتخاب بافت لانه زنبوری نیز کاملا هوشمندانه بوده است. البته در هنگام پارک باید حواس تان به بامپر لیپ باشد زیرا ممکن است براحتی در اثر برخورد با جدول آسیب ببیند.

در نمای جانبی برجستگی فندرها بهترین اتفاقی است که روی داده و زیبایی کار را چند برابر کرده است. در قسمت انتهای خودرو نیز طراحی مورد علاقه آئودی که در کواتروهای قبلی نیز رعایت شده، مشاهده می کنیم و همه چیز منطقی و مناسب به چشم می خورد. دیفیوزر هرچند به یک اثر هنری در این خودرو تبدیل نشده اما با دو خروجی اگزوز در انتقال پیام قدرتمندی این محصول عملکرد مناسبی دارد.

آئودی و هیولایی برای خانواده! (تصاویر)

آئودی و هیولایی برای خانواده! (تصاویر)

این خودرو وزنی معادل ۱۹۳۰ کیلوگرم دارد و گشتاور آن نیز ۷۰۰ نیوتن متر است. قلب تپنده ۸ سیلندر ۴ لیتری مجهز به سیستم توربورشارژ شناسنامه ای را برای یک” اَونت ۵ در” ایجاد کرده که می تواند خودرویی بسیار مناسب برای یک خانواده جوان باشد.

نکته: تصویری فضای داخل کابین خودرو آرشیوی است.

آئودی و هیولایی برای خانواده! (تصاویر)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا