دانلود FIFA Soccer 12.5.01 بازی فیفا ۲۰۱۹ اندروید

بازی FIFA Soccer نسخه‌ی جدید بازی فیفا محصول کمپانی بازی‌سازی مشهور Electronics Arts است که به مطابق هر سال فیفا ۱۹ را عرضه کرده است.

مجله آنلاین موبنا – اگر قبلاً تجربه‌ی بازی فیفا موبایل را نداشته‌اید، می‌توانید در این بازی تیم‌ خود را بسازید و مدیریت کنید، بازیکنان خود را تمرین می‌دهید تا در طول فصل تبدیل به یک سوپر استار شوند. همچنین شما کریستین رونالدو را به عنوان ستاره‌ی تیم، در اختیار دارید. چه یک بازیکن حرفه‌ای باشید و چه برای اولین بار قصد نصب آن را داشته باشید، FIFA Soccer یک انتخاب مناسب برای بازی فوتبال است.

بازی FIFA Soccer و هیجان فوتبال در اندروید

بازی FIFA Soccer دارای انواع حالت‌های مختلف بازی است که می‌تواند ساعت‌های طولانی شما را به خود مشغول کند، به نحوی که می‌توانید با زدن پنالتی مهارت خود را زیاد کنید و یا در مسابقات گوناگون شرکت کنید و یکی از جذاب‌ترین بازی‌های اندرویدی را تجربه کنید. بازی با وجود حجم پایینی که دارد به صورت عالی طراحی شده و از گرافیک مطلوبی بهره می‌برد.

به تورنومنت های جهانی فیفا باز های سراسر دنیا بپیوندید

به سادگی و سرعت به لیگ ها و تورنومنت های گوناگون سراسر دنیا بپیوندید. در رقابت های قهرمانی داخلی آنها شرکت کرده و با با بهترین گیمر های کل جهان سر شاخ شوید. چرا که هموراه رقابت کردن با یک انسان جذاب تر از بازی با هوش مصنوعی است.

فوتبال FIFA Soccer اندروید

۵ دلیل برای اینکه فیفا ساکر نسخه موبایل را بازی کنیم

۱.این فیفا مخصوص موبایل ساخته شده!

وقتی صحبت از بازی مخصوص موبایل می شود بحث حجم بازی همیشه مطرح است طبعا بازی های موبایل حجم کمتری نسبت به بازی های کنسولی دارند. اینجا هم الکترونیک آرتز حجم نه چندان زیاد ۱۰۰ مگابایتی را برای بازی فیفا ساکر ۲۰۱۹ در نظر گرفته که برای تلفن همراه عدد مناسبی است. آیتم های بازی سریع فراخوانی می شوند. همچنین امکان تعامل از طریق شبکه های اجتماعی در بازی گنجانده شده است.

۲.حالت Attack mode : سریع برنده شوید!

در این حالت بازی ۹۰ ثانیه فرصت دارید تا برنده بازی شوید. طبیعتا در چنین وضعیتی سرعت حرف اول را می زند. این که چه تاکتیکی اتخاذ کنید که در کوتاه ترین زمان ممکن به گل برسید و پیروز شوید، بازی را جذاب تر می کند. پس در حالت اتک مود، بازی کنید و خود را در فهرست نفرات برتر جای دهید.

۳.بروزرسانی مداوم و افزوده شدن دائمی محتواهای جدید

FIFA Soccer آپدیت منظمی دارد. از آنجایی که دنیای فوتبال هیچ وقت متوقف نمی شود. فیفا ساکر هم پا به پای تغییرات روز محبوب ترین ورزش دنیا بروز می شود. هم اطلاعات تیم ها بروز می شود هم مدل های جدید به بازی اضافه می شود که ساعت ها و روز ها می تواند شما را سرگرم کند.

۴.تیم رویایی خود را بسازید

در حالت Ultimate Team همه آیتم های تمرینی و دیگر موارد مصرفی را فراموش کنید. فقط روی این تمرکز کنید که تیمی بسازید که با استایل بازی شما تطابق دارد. ۲۷ بازیکن تحت امر خود را با ترکیب ها و تاکتیک هایی که می پسندید، بچینید. بر اساس آمار، عملکرد آنها را در هر پستی که قرار داده اید، بسنجید. تا در نهایت به ترکیب ایده آل خود برسید.

۵.حالت Plans

تیم خود را تقویت کنید و با شرکت کردن در حالت Plans بازی FIFA Soccer جوایزی ارزنده ای به دست آورید. هر آیتمی در این بازی ارزشمند است. از آیتم هایی که ناخواسته کسب می کنید برای به دست آوردن آیتم های بزرگ تر و بهتر استفاده کنید.

ویژگی‌های بازی FIFA Soccer

  • تجربه‌ی حضور در جام جهانی و کسب جوایز
  • ساختن یک تیم بی‌نظیر و انتخاب ۱۱ بازیکن از بین ۳۰ لیگ و ۵۵۰ تیم واقعی
  • انجام تمرینات اختصاصی و پیشرفت بازیکنان
  • رقابتی سراسر حمله در مسابقات ۹۰ ثانیهای برای بردن جوایز در طول فصل
  • رقابت با سایر بازیکنان در سراسر دنیا در حالت single player و کسب جوایز
  • پیوستن به یک لیگ و کسب افتخار جهانی
  • شرکت در چالش چیدمان ترکیب (Squad Building Challenges) و شرکت در مسابقات و کسب جایزه برای موفقیت در هر هفته

بازی فیفا موبایل در گوگل پلی نمره‌ی ۴.۳ از ۵ را کسب کرده و تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون بار توسط کاربران در سراسر دنیا نصب گردیده است. لازم به ذکر است که این بازی به طور کامل آنلاین بوده و اتصال پیوسته‌ به اینترنت ضروری است.

تصاویر بازی FIFA Soccer

دانلود بازی FIFA Soccer (بروز رسانی اردیبهشت ۹۸) :

دانلود بازی فیفا ۲۰۱۹ نسخه v12.5.01

دانلود FIFA Soccer 12.5.01 بازی فیفا 2019 اندروید

فوتبال های دیگر اندروید:

دانلود فوتبال PES 2019 PRO 3.2.1 پی اس ۲۰۱۹ اندروید (دانلود با دیتا)

دانلود Dream League Soccer 2019 6.12 دریم لیگ ساکر + دیتا و نسخه مود

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا