دانلود بازی Pou 1.4.77 اندروید – بزرگ کردن «پو» موجود بامزه

کودکان علاقه دارند چیز های جدید و ناشناخته را تجربه کنند. اکثرا مشاهده می شود کودک سعی می کند تا رفتار والدین را تقلید کند.

مجله آنلاین موبنا – کارهایی انجام می دهد که به نظر بزرگتر ها حتی شاید کمی عجیب به نظر بیاید. وقتی بچه برای عروسک خود لالایی می گوید یا قصه تعریف می کند تا خوابش ببرد، یعنی دوست دارد نقشی که مادر یا پدر خودش برایش دارند را برای دیگری ایفا کند.

هدف بازی Pou پرورش همین حس نفش پذیری در بچه هاست. با تقویت این حس در آینده کودک شما قادر خواهد بود تا نقش های واقعی را در زندگی راحت تر بپذیرد و به نوعی بازی های به ظاهر ساده ای مثل پو تمرین مسئولیت پذیری برای آیندگان ما هستند.

بازی Pou اندروید

Pou موجودی عجیب و غریب و دوست داشتنی 

پو جانور قهوه ای رنگ بامزه ای است که بچه ها در طول بازی، به او غذا می دهند، او را به حمام برده و تمیز می کنند. با بازی کردن با پوی دوست داشتنی کم کم فرآیند رشد و نمو او را مشاهده می کنند و از این کار لذت می برند. برای این کار امکانات متعددی در بازی در نظر گرفته شده، تا برای نگه داری هر چه بهتر ازPou از آنها کمک گرفته شود.

مینی گیم های مختلفی داخل بازی طراحی شده تا پو آنها را انجام دهد. این مینی گیم ها شامل بازی های شبیه به دودل جامپ، و جور کردن رنگ های مشابه هستند. درجه سختی بازی ها به اندازه ای هست که برای رده سنی مخاطب این بازی زیاد سخت نباشد. با انجام بازی های کوچک این چنینی می توان سکه جمه کرد تا بعدا از این سکه ها برای خریدن وسایل و ابزار برای نگه داری از پو استفاده نمود.

این امکان وجود دارد که ظاهر پو را شخصی سازی کرد. لباس دلخواه، از کفش و کلاه گرفته تا کمربند و پیراهن، تن او کرده و قیافه اش را آن طوری که کودک علاقه دارد، تغییر داد. در طول بازی باید مراقب خورد و خوراک او بود، نظافت و خواب به موقع نیز از اهمیت خاصی برخوردار است طوری که حتی مقدمات خواب را هم باید فراهم کرد مثلا برای خواب، باید به اتاق های دیگر رفته و چراغ ها را خاموش کرد تا مزاحم استراحت پو نشود!

طراحی ظاهری Pou همان چیزی است که یک کودک انتظار دارد

این بازی رنگ آمیزی کودکانه و جذابی دارد و صدا گذاری بازی به گونه ای است که بچه ها را به خود جذب می کند. یک امکان جالب بازی Pou این است که کودک می تواند با پو صحبت کند به این شکل که از طریق میکروفون بچه صحبت می کند و برنامه صدای او را برای پو پخش می کند. محل قرارگیری دکمه های بازی مناسب و انتخاب آنها کار آسانی است.

با تمام جذابیت هایی که Pou برای بچه ها دارد، ممکن است برخی از بزرگ تر ها از آن متنفر باشند! که این هم به اقتضای سن طبیعی به نظر می رسد. اما نباید فراموش کرد که این بازی در تربیت بچه ها می تواند نقش موثری داشته باشد. بنابراین بزرگتر ها هم می توانند این موجود خاص را دوست داشته باشند. کمااینکه افراد بزرگسالی که عاشق این بازی هستند هم کم نیستند!

ویژگی های بازی Pou

  • غذا دادن، نگه داری و بزرگ کردن پو!
  • انجام بازی در “اتاق بازی” و جمع آوری سکه
  • کار با معجون ها در آزمایشگاه
  • شخصی سازی ظاهر پو
  • پوشاندن لباس، کلاه و عینک های جدید به شخصیت بازی
  • امکان عوض کردن کاغذ دیواری همه اتاق ها
  • امکان آزاد کردن اچیومنت ها و آیتم های ویژه در بازی
  • ملاقات و بازی کردن با دوستان
  • صحبت کردن با پو و گوش دادن به جواب او!

تصاویر بازی Pou

دانلود بازی Pou (بروز رسانی اردیبهشت ۹۸) :

دانلود بازی Pou نسخه v1.4.77

دانلود بازی Pou 1.4.77 اندروید – بزرگ کردن «پو» موجود بامزه

دانلود بازی Pou 1.4.77 اندروید – بزرگ کردن «پو» موجود بامزه

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا