نوآوری صنعت لیفتراک

تحولات جدید روز به روز در بازار لیفتراک ها تاثیر می گذارد، و تنها زمانی مهم است که این ویژگی ها و ابزارها را در انبار لیفتراک خود مشاهده کنید. در اینجا پنج نوآوری فورک لیفتراک را با هم بررسی می کنیم: پایه لیفتراک هنگامی که مدیران انبار لفتراک برقی ابتدا سعی کردند از رایانه لوحی و …

تحولات جدید روز به روز در بازار لیفتراک ها تاثیر می گذارد، و تنها زمانی مهم است که این ویژگی ها و ابزارها را در انبار لیفتراک خود مشاهده کنید. در اینجا پنج نوآوری فورک لیفتراک را با هم بررسی می کنیم:

پایه لیفتراک

هنگامی که مدیران انبار لفتراک برقی ابتدا سعی کردند از رایانه لوحی و سایر دستگاه های موجود در لیفتراک استفاده کنند، مدت زمان کمی طول کشی تا کمبود دستگاهی سبکتر را برای انجام فعالیت ها متوجه شوند. دستگاه های کوچکتر و کمتر مقاوم به علت ارتعاش لیفتراک به علت لرزش داخلی در معرض آسیب پذیری هستند و در شرایط محیطی کمتر از حد مطلوب، از جمله گرمای شدید و سرد، از بین می روند.

مونتاژ های جدید برای لیفتراک سخت و دشوار است و برای جذب شوک و ارتعاش، حفاظت از لیفتراک های برقی و اطلاعات مهم آن ها حمل می شوند. مونتاژ فورک لیفتراک ها  شامل دارنده طراحی شده برای یک دستگاه خاص، یک آداپتور و بازو برای تغییر زاویه و حرکت و پایه متصل به قفس است.

این مونتاژ های تخصصی به شما اجازه می دهد تا به راحتی تبلت های صنعتی تجاری یا صنعتی، رادیوهای دو طرفه و دیگر دستگاه های فعال موجود را به قفس لیفتراک خود وصل کنید. این خبر خوب برای مدیران انبار است که از دستگاه های قرص برای انتخاب و حمل و نقل استفاده می کنند، می توانند از اسکن بارکد استفاده کنند یا از فن آوری صوتی و RFID استفاده کنند.

رایانه لوحی ناهموار لیفتراک

استفاده تمام وقت از دستگاه های قرص به جای رایانه های بزرگ باعث سرعت بخشیدن به جمع آوری اطلاعات می شود. در حال حاضر که قرص های ناهموار مناسب برای برنامه های کاربردی لودر موجود است، شما با اطمینان می توانید قرص های زرهی را در لیفتراک و یا دیگر وسایل نقلیه اسباب بازی که در آن ضربه، خورشید، ارتعاش، خاک، و رطوبت مهم است استفاده کنید در غیر این صورت ممکن است مشکلاتی برای دستگاه بوجود آید.

راه حل های سلول سوخت هیدروژن لیفتراک ها

در سال ۲۰۰۷، آزمایشگاه Argonne دانشگاه شیکاگو لیفتراک های برقی را مورد مقایسه قرار داد تا عملکردشان را نسبت به مدل های گازسوز مقایسه کنند. این مطالعه مسائل کلیدی را شامل موارد زیر می کند: بهره وری سوخت، انتشار گازهای گلخانه ای و استفاده از سوخت های فسیلی.

لیفتراک های کوچکتر با سلول های سوخت هیدروژن نسبتا خوب عمل می کردند، اما لیفتراک های بزرگتر مسائل محوطه سازی و ضد عفونی بودند که مانع از پذیرش این تکنولوژی شد. جک پالت دستی

از آنجا که این مطالعه، اقتصاد راه حل های سلول های سوخت برای مدیریت مواد بهتر شده است مستند شده است. ناوگان لیفتراک های سوخت پیل سوختی هیدروژن همچنان در انبارها، مراکز توزیع و تأسیسات تولید گسترش می یابند به شرطی که شرکت های بزرگ مانند BMW،  Coca-Cola و Walmart این فناوری را بپذیرند.

کنترل های دیجیتال لیفتراک برقی

بسیاری از لیفتراک های بالابر اکنون دارای پانل های عملیاتی دیجیتالی هستند که از بین بردن اهرم های پیچیده، دست و پا گیر و کمربندها هستند. در مقایسه با پانل های کنترل لیفتراک های سنتی، کنترل های دیجیتال برای خواندن و کالیبره کردن آسان تر است و در یک رابط واحد قرار دارند. آنها همچنین کنترل اپراتور بهتر و مصرف باطری لیفتراک را با کارایی بالاتری ارائه می دهند.

ایمنی یکی دیگر از مزایای نوآوری دیجیتال برای لیفتراک

مدیریت سرعت رانندگی و نشان دادن نقص های سرعت قابل قبول- کمک می کند تا از آسیب های تجهیزات و محصول جلوگیری شود و از رانندگان و کارگران کفپوش در معرض خطر از حوادث محافظت نمایند.

 

گاها حوادث لیفتراک ها باعث ایجاد انفجاری در انبار ها می شود – و ایت حوادث بیشتر از آنچه شما فکر می کنید اتفاق می افتد. در ایالات متحده، تقریبا ۹۷،۰۰۰ آسیب مرتبط با لیفتراک در هر سال  اتفاق میفتد که تعداد ۱۰۰ عدد باعث مرگ و میر می شود. هر انبار لیفتراک باید برای جلوگیری از حوادث لیفتراک برقی، توانمند سازی و آموزش کارکنان خود را در انجام عملیات مناسب و پروتکل های اجرایی کند.

در اینجا پنج راه برای جلوگیری از حوادث لیفتراک و ایمنی انبار وجود دارد.

آموزش نحوه استفاده از لیفتراک

ایمنی یک اولویت، تقویت سازگاری و جذب کارکنان را فراهم می آورد. پیاده سازی آموزش ساخت یافته برای همه کارکنان در ایمنی لیفتراک کارکرده دست دوم، نقطه شروع است. یک دوره آموزش مجدد یک ساله علاوه بر آموزش کارکنان جدید، همه را در یک سطح نگه می دارد.

  انبار لیفتراک

یک انبار تمیز و سازمان یافته پایه گذاری یک انبار امن از لیفتراک برقی است. انسداد در خطوط نه تنها مانع از کارایی می شود، بلکه باعث می شود تا رانندگان لیفتراک برقی حرکات ناگهانی و غیر منتظره ای برای جلوگیری از خرابی ایجاد کنند و این به طور بالقوه منجر به تصادف می شود.  از روشنایی تمام قسمت های انبار اطمینان حاصل کنید.

ایمنی لیفتراک

انبار لیفتراک را به گونه ای طراحی کنید که رانندگان با استفاده از محصولاتی که دید و ارتباط را افزایش می دهند، تمرکز خود را حفظ کنند. به عنوان مثال، چراغ های ایمنی آبی را در جلو و عقب لیفتراک نصب کنید تا پیاده ها یک نشانه واضح روشن از یک بالابر نزدیک داشته باشند. آینه ها را در گوشه های راهرو قرار دهید تا گستره دید را افزایش دهید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا