خدمات اینترنتی همراه اول در یک ستاره مربع متمرکز شد

در حالی‌که پیش از این، از کدهای USSD متفاوتی برای خدمات اینترنتی همراه اول استفاده می‌شد، به گفته‌ی مدیرکل ارتباطات همراه اول، از امروز این خدمات در کد ستاره ۱۰۰ مربع متمرکز می‌شوند.

مجله آنلاین موبنا – شاهین آرپناهی، درباره‌ی استفاده از کدهای متفاوت USSD برای ارائه خدمات اینترنتی توضیح داد: پیش از این یک سری سرویس‌های اینترنتی را روی کدهای متفاوت USSD ارائه می‌کردیم. برای مثال اینترنت همراهی با شماره‌گیری کد محدوده ۱۰۰۰ اتفاق می‌افتاد، بسته‌های معمولی روی محدوده ۱۰۰ ارائه می‌شد و برخی دیگر از سرویس‌ها روی ستاره ۱۰ ارائه می‌شد.
وی با اشاره به متمرکز شدن خدمات اینترنتی در یک کد USSD، گفت: ما معماری کدهای USSD همراه را تغییر دادیم و از امروز، یکشنبه، خدمات اینترنتی به شکل متمرکز روی ستاره ۱۰۰ مربع قرار می‌گیرد و همه مشترکان می‌توانند با شماره‌گیری ستاره ۱۰۰ مربع، این خدمات را دریافت کنند. این خدمات از فعال و غیرفعال کردن سرویس اینترنت تا خرید بسته‌های مختلف مدت‌دار، مشاهده میزان مصرف و بسته رزرو و تمامی سرویس‌هایی که روی اینترنت ارائه می‌شود را دربرمی‌گیرد.
به گزارش ایسنا، کدهای USSD کدهایی است که با * شروع و با # تمام می‌شوند. با استفاده از این کدها، کاربر به راحتی و در فضایی ساده می‌تواند فعالیت‌هایی از قبیل انتقال وجه، اعلام موجودی، خرید شارژ، پرداخت قبوض و خدمات اینترنتی را انجام دهد. کدهای USSD بدون استفاده از هیچ نرم‌افزاری روی گوشی تلفن همراه، ارتباط با اپراتور و بانک را با گرفتن چند عدد فراهم کرده‌اند.

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا