حمایت از «رونق تولید ملی» محور سیاست‌های اعتباری بانک اقتصادنوین در سال ۹۸ است

مدیرعامل بانک اقتصادنوین ضمن مرور مهم‌ترین دستاوردهای این بانک در سال ۹۷، حمایت از “رونق تولید ملی” را محور سیاست‌های اعتباری این بانک در سال ۹۸ عنوان کرد.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، علیرضا بلگوری مدیرعامل این بانک با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۸، تحت عنوان “سال رونق تولید ملی” گفت: نظام بانکی کشور در هدایت حرکت توسعه‌ای در مسیر رونق تولید و اشتغال و تحقق شعار سال نقش تعیین‌کننده‌ای دارد؛ در این راستا گروه اقتصادنوین سیاست‌های اعتباری خود در سال ۹۸ را با محوریت تامین مالی بنگاه‌های تولیدی با استفاده از ابزارهای متنوع و پرداخت تسهیلات خرد و کلان در جهت حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده کالای داخلی تهیه و تدوین کرده است.
بلگوری ضمن مرور عملکرد بانک اقتصادنوین در سال ۹۷، گفت: بانک اقتصادنوین در سال گذشته با اولویت قرار دادن اعطای تسهیلات و ایجاد تعهدات در بخش‌های تولیدی صنعت و معدن، با توزیع عادلانه و کارشناسانه، بالغ‌بر ۸۰ درصد منابع در اختیار خود را در بخش‌های مختلف صنعت تزریق و در مسیر تولید و رونق اقتصادی کشور هدایت کرده است.
او مجموع تسهیلات اعطایی بانک اقتصادنوین به بخش‌های صنعتی و تولیدی کشور را بیش از یکصد هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در کنار پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های تولیدی، بانک اقتصادنوین با در اختیار داشتن زنجیره کاملی از خدمات پولی و مالی در گروه خود، منابع مورد نیاز بسیاری از بنگاه‌های تولیدی و صنعتی کشور را با استفاده از سایر ابزارهای تامین مالی، فراهم کرده است.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را از دیگر سیاست‌های این بانک دانست و گفت: در سال ۹۷، قریب به ۷ هزار میلیارد ریال از منابع بانک در قالب تسهیلات در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گرفته است.
بلگوری در پایان با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور در سال ۹۸ گفت: با یاری خداوند متعال و با همبستگی، انسجام و حرکت همسوی همه اجزای نظام اقتصادی می‌توانیم به سلامت از این پیچ دشوار عبور کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا