رشد دو و نیم برابری سهم بازار مشترکین رایتل در سه ماهه پایانی سال ۹۷

بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تعداد مشترکین اپراتور رایتل در سه ماه پایانی سال گذشته، ۲.۵ برابر شده است.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی رایتل، بر اساس آخرین گزارش‌ آماری و تحلیلی، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که روز سه شنبه ۱۷ اردیبهشت بر روی وب‌سایت این سازمان منتشر شده است، تا پایان سال ۹۷ تعداد مشترکین و ضریب نفوذ اپراتورهای تلفن همراه اعلام شد.

براساس این آمار، تعداد مشترکین فعال شرکت خدمات ارتباطی رایتل در پایان سال ۹۷ به ۳ میلیون و ۹۴۷ هزار و ۹۳۱ نفر افزایش یافته است. این در حالی است که در آمار قبلی ارائه شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان آذرماه سال گذشته، تعداد مشترکین فعال رایتل یک میلیون و ۶۱۷ هزار و ۶۳۱ اعلام شده بود که مقایسه این دو عدد نشان از رشد ۲.۵ برابری تعداد مشترکین رایتل در سه ماهه پایانی سال ۹۷ حکایت دارد.
گفتنی است تعداد مشترکین رایتل در سال ۹۷ با احتساب تعداد ۴۶۱۶۹ سیم‌کارت دیتا که صرفا توسط شرکت رایتل عرضه می شود معادل ۴.۰۱۲.۱۰۰ است.

همچنین طبق آمار ارائه شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تا آخر آذر سال ۹۷، سهم بازار رایتل ۱.۸۲ درصد اعلام شده بود که در پایان سال ۹۷ به ۴.۲۴ درصد رسیده است.

رشد دو و نیم برابری سهم بازار مشترکین رایتل در سه ماهه پایانی سال 97

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا