در هتل ۵ ستاره شایان کیش چه امکاناتی در اختیار شما قرار می‌گیرد؟

جزیره کیش در آب‌های خلیج فارس یکی از بهترین نقاط توریستی با جاذبه‌های تفریحی است و هتل‌های زیادی برای فراهم آوردن اقامتگاهی مناسب برای گردشگران در آن مشغول به کار هستند.

مجله آنلاین موبنا – در بین این ‌هتل‌ها، هتل شایان کیش که در میدان ساحل قرار گرفته یکی از قدیمی‌ترین هتل های کیش است. این هتل که با نام پارس شایان کیش نیز شناخته می‌شود از سال ۱۳۸۸ به مجموعه هتل‌های پارس پیوسته است.

مشخصات اصلی هتل شایان کیش

هتل شایان کیش در سال ۱۳۵۱ در زمینی به مساحت ۵۵۰۰ متر مربع  و در چهار طبقه افتتاح شد و در حال حاضر دارای ۱۹۳ واحد اقامتی شامل ۸۲ اتاق دو تخته، ۲۸ اتاق سه تخته، ۳۲ اتاق دوبلکس، ۱ سوئیت معمولی، ۱۵ سوئیت سه تخته ساحلی، ۱۲ سوئیت ساحلی چهار تخته،۲ ویلای ساحلی دو خوابه، ۱۳ سوئیت ساحلی دو تخته، ۳ رویال سوئیت یک خواب، ۴ رویال سوئیت دو خوابه و ۱ رویال سوئیت دوبلکس دوخوابه است.

مشخصات واحدها و امکانات آن‌ها

واحدهای این هتل دارای چشم انداز باغ و یا دریا هستند، که معمولا اتاق‌هایی که چشم‌انداز دریا دارند بیشتر مورد استقبال گردشگران قرار دارد. سرویس خواب هتل تمیز است و به طور روزانه تعویض می‌شود. تمام واحد‌های هتل شایان دارای سیستم تهویه هوا، یخچال، تلویزیون ال ای دی، تلفن، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام و مبلمان هستند.

در هتل 5 ستاره شایان کیش چه امکاناتی در اختیار شما قرار می‌گیرد؟

اگر هنگام رزرو هتل شایان کیش، اتاق‌های دو تخته را انتخاب کنید، اقامت شما در طبقه دوم و یا سوم هتل خواهد بود و اتاق‌های ۳۰ متری شما منظره‌ای رو به دریا و یا باغ خواهد داشت. همچنین در این اتاق‌ها قادر به استفاده از اینترنت وای فای خواهید بود. اتاق‌های دو تخته لوکس با مساحتی تقریبا ۳۰ متری، دکوراسیون بهتری از اتاق‌های دو تخته معمولی داشته و در طبقه اول دارای دید دریا و در طبقه دوم دید باغ دارای دید باغ هستند.

اتاق‌های سه تخته نیز با مساحت ۳۸ متر مربع در طبقه اول دید دریا و یا باغ را در اختیار شما قرار خواهد داد. اتاق‌های چهار تخته هتل در طبقه چهارم به صورت دوبلکس قرار گرفته و واحد پایینی ۳۰ متر و واحد بالایی آن۱۵ متر است، این اتاق‌ها نیز چشم‌اندازی از باغ یا دریا را به شما عرضه خواهند کرد.

واحد‌های ویلایی و سوئیت‌ها مساحتی معادل ۳۵ متر مربع دارند و ویلاها ۶ تخته و سوئیت‌ها ۲، ۳ یا ۴ تخته هستند و فاصله‌ای ۵۰ تقریبا متری تا هتل و ۱۵۰ متری از دریا دارند. به طبع در این واحدها وای فای موجود نیست. رویال سوئیت‌های یک و دو خوابه و دوبلکس واحدهای بزرگی با مساحت ۶۰ تا ۱۸۰ متر مربعی در ساختمان هتل بوده و در تمام طبقات هتل وجود دارند. این واحدهای هتل شایان دارای منظره‌ای رو به باغ هستند.

رستوران‌ها، مراکز تفریحی و دیگر امکانات هتل شایان کیش

با رزرو هتل شایان کیش به امکاناتی از قبیل سه رستوران، یک کافی شاپ، اتاق جلسات، آمفی تئاتر، سرویس خشک شویی، نگهداری از کودکان، اسپا، استخر، سونا  و غیره دسترسی خواهید داشت.

در هتل 5 ستاره شایان کیش چه امکاناتی در اختیار شما قرار می‌گیرد؟

زیباترین رستوران این هتل به جرات رستوران سنتی آن است که چشم‌اندازی بی نهایت زیبا را در فضای باز به مهمانان در کنار استخر روباز مجموعه عرضه می‌کند، در این رستوران انواع غذاهای سنتی و قلیان سرو می‌شود. دو رستوران دیگر این مجموعه رستوران‌های فرانسوی لوشاتو و رستوران شمبلیر است، که شمبلیر رستوران اصلی این هتل با ظرفیت ۱۹۰ نفر است و در آن موسیقی زنده اجرا می‌شود.

در هتل 5 ستاره شایان کیش چه امکاناتی در اختیار شما قرار می‌گیرد؟

کافی شاپ هتل شایان کیش نیز با ظرفیت ۸۰ نفر(۴۰ نفر در سالن و ۴۰ نفر در تراس) با اجرای زنده پیانو و نوشیدنی‌های سرد و گرم از ساعت ۱۴ ظهر تا ساعت ۱۲ شب پذیرای شما است.

هتل شایان به علت قدیمی بودن نیاز به بازسازی دارد، اما هنوز هم هتلی بسیار خوب برای خانواده‌ها محسوب می‌شود. رفتار پرسنل هتل بسیار مودبانه و دوستانه است. غذای هتل چندان مناسب یک هتل پنج ستاره نیست، اما هنوز هم کیفیت خوبی دارد. موقعیت هتل شایان نسبت به ساحل و مراکز خرید در جزیره کیش بسیار عالی است و در فصل مناسب با پای پیاده قادر خواهید بود که خود را به این مراکز رسانده و لذت خرید و یا تفریح در ساحل نهایت استفاده را ببرید. قابل ذکر است که اینترنت رایگان در لابی وجود دارد اما از سرعت مناسبی با توجه به استفاده همه از آن برخوردار نیست. اما کافی نت هتل اینترنت خوبی  را در اختیار شما خواهد گذاشت.

استخر هتل روباز است و امکان استفاده از آن در صورت تمیز بودن استخر توسط آقایان وجود دارد. مهمترین ویژگی هتل شایان به طور خلاصه موقعیت قرارگیری این هتل نسبت به امکانات تفریحی و مراکز خرید است. که واقعا انتخاب و رزرو هتل شایان کیش را به یک انتخاب خوب بدل کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا